Nie tylko w Japonii Super Smash Bros. Ultimate zostało przyjęte przez graczy wyjątkowo ciepło. Gra dotarła do wielu domów także w Europie i USA.
Nie tylko w Japonii Super Smash Bros. Ultimate zostało przyjęte przez graczy wyjątkowo ciepło. Gra dotarła do wielu domów także w Europie i USA.
W Stanach Zjednoczonych wymienione gry również radzą sobie doskonale. Ostatnia Zelda dotarła do czterech milionów odbiorców, Mario Kart 8: Deluxe sprzedało się w ponad 5 milionach egzemplarzy, a licznik Super Mario Odyssey wskazuje 4,7 mln rozprowadzonych kopii. Pokémon Let's Go ma już ponad dwa miliony nabywców, a Super Mario Party - 1,4 mln.
- Jesteśmy zachwyceni tak zdecydowaną reakcją konsumentów w drugim sezonie świątecznym Nintendo Switcha - komentuje dyrektor amerykańskiego oddziału Nintendo ds. sprzedaży i marketingu, Doug Bowser. - Planujemy dostarczyć więcej powodów do ekscytacji i uśmiechu dla naszych fanów w nadchodzącym roku i dalszej przyszłości - dodaje.
Wcześniej pisaliśmy, że Super Smash Bros. Ultimate znakomicie radzi sobie na macierzystym rynku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!