Ekipa obiecuje naprawiać problemy z wydajnością i stabilnością, wydając aktualizacje nawet częściej niż raz dziennie.
Ekipa obiecuje naprawiać problemy z wydajnością i stabilnością, wydając aktualizacje nawet częściej niż raz dziennie.
Gracze, którzy sięgnęli po pirackie MMO Atlas od Grapeshot Games mają powody do niezadowolenia. Większość recenzji jest negatywnych (ponad 70%), gracze mają zarzuty związane z wydajnością, łączeniem się, nudnym grindowaniem oraz dużym podobieństwem do ARK: Survival Evolved. Twórcy przyznali, że start był dość burzliwy i że "system załamał się" pod liczbą graczy próbujących dostać się na pokład.
- Intensywnie przygotowując się do wydania gry MMO oraz zajmując się nową infrastrukturą, pozwoliliśmy, by plan i początkowe błędy wymknęły się spod kontroli. Straciliśmy z oczu cały obraz, który powinien zaczynać się i kończyć na komunikacji z graczami.
- Zamierzamy wprowadzać poprawki w bardzo dużym tempie, generalnie możecie spodziewać się codziennych aktualizacji zarówno po stronie serwera, jak i klienta, czasem nawet częstszych, jeśli poczujemy, że zmiana jest ważna. Doceniamy cierpliwość i wsparcie w okresie premiery i chcemy okazać naszą wdzięczność przez częste aktualizacje, które rozwiążą problemy, które są dla was ważne.
Ekipa wyjawiła także, że Atlas Dev Kit, dzięki któremu gracze będą mogli tworzyć własną zawartość i dzielić się nią przez Warsztat Steam, ma być gotowy na 7 stycznia, być może nawet wcześniej.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!