CD Projekt RED stawia na jakość.
CD Projekt RED stawia na jakość.
Night City w Cyberpunk 2077 zostało w pełni stworzone ręcznie, nie ma w nim żadnych proceduralnie generowanych elementów - wyjawił w rozmowie z francuskim jeuxactu.com Maciej Pietras, główny projektant przerywników filmowych.
- W grze będziecie mogli wejść do wielu budynków, wiedząc, że wszystko zostało ustawione ręcznie. Wierzymy, że jakość jest najważniejsza i idzie ona w parze z ręcznie przygotowywanymi elementami, toteż nic nie jest generowane proceduralnie w naszym świecie. W ten sposób Night City będzie ogromnym miejscem do zwiedzania, dzięki swej wertykalności.
Warto przypomnieć, że świat gry będzie ogromny, ale trudno go porównać z Wiedźminem 3, gdyż w budynkach będzie wiele pięter do eksploracji.
Wydarzenia w Cyberpunk 2077 będziemy obserwować z perspektywy pierwszej osoby, ale "w kluczowych momentach w grze zobaczymy postać w pełni, zwłaszcza w przerywnikach filmowych". Nie ma więc obaw, że nigdy nie zobaczymy, jak właściwie się prezentuje nasz bohater.
Na pytanie o datę premiery Pietras odpowiedział, że gra ukaże się, kiedy będzie gotowa. Tymczasem możemy obejrzeć udostępnione w sierpniu 48-minutowe wideo z rozgrywki.