Unfold Games nie chciało, by ktokolwiek przejął prawa do marki.
Unfold Games nie chciało, by ktokolwiek przejął prawa do marki.
Unfold Games, w którym powstaje psychologiczny horror DARQ, miało szereg propozycji od dwunastu różnych wydawców. W niedawnym wątku na Reddicie, twórca wyjaśnił, na czym miałaby polegać współpraca. Niektórzy wydawcy chcieli mieć całkowitą kontrolę nad marką DARQ oraz 80% przychodów. Jest to standardowe w przemyśle gier, jednak Unfold Games wolało pozostać niezależne. Wydawcy podkreślali również, że bez nich ukończenie prac nad grą będzie niemożliwe, co tylko inspirowało twórcę, by podążać własną drogą i samodzielnie wszystko ukończyć. Unfold Games zajmowało się grą przez ostatnie trzy lata, niedawno zdarzały się nawet ponad 100-godzinne tygodnie pracy. DARQ ma ukazać się w pierwszej połowie 2019 roku.
W DARQ pokierujemy Lloydem, chłopcem, który uświadamia sobie, że znajduje się w koszmarze sennym, pełnym potworów i łamigłówek. Nie może się przebudzić, toteż musi nauczyć się przetrwać w rzeczywistości pełnej niebezpieczeństw. W śnie prawa fizyki działają inaczej niż w rzeczywistości i trzeba to wykorzystać, by posuwać się naprzód. Lloyd potrafi np. chodzić po ścianach i obracać całe pomieszczenia. Czasem trzeba pomyśleć nieszablonowo i wykorzystywać znajdowane przedmioty w nieoczekiwany sposób.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!