Wideo pokazuje możliwości silnika Unreal Engine 4.
Wideo pokazuje możliwości silnika Unreal Engine 4.
W listopadzie ubiegłego roku informowaliśmy o tym, że Patrick Söderlund (znany jako osoba, która przyczyniła się do sukcesu Battlefielda), odszedł z EA i założył Embark Studios. Jego ekipa pracuje obecnie nad grą o roboczym tytule Embark, czyli kooperacyjną grą akcji free-to-play, osadzoną w odległej przyszłości, w której można będzie pokonać niemożliwe wręcz trudności dzięki wspólnej pracy. Gra jest jeszcze na bardzo wczesnym etapie. Zespół sprawdza, jak duży nacisk na stronę wizualną może położyć w przypadku bardzo rozległych terenów (256 kilometrów kwadratowych), dynamicznej pogody i oświetlenia. Oczywiście, nie znaczy to, że gra będzie tak wyglądać, jak na załączonym filmie - to tylko test możliwości silnika.
Wideo powstało dzięki trzem osobom, w ciągu trzech tygodni. Wykorzystano tu dane ze skanowania prawdziwego świata, proceduralnie rozmieszczane obiekty i inne, "wspaniałe narzędzia". Patrick Söderlund podkreśla, że zdaje sobie sprawę, jak duże stoi przed ekipą wyzwanie. Jego studio jest niewielkie i właśnie dlatego nie zamierza ukrywać się przez lata, próbując stworzyć duże i skomplikowane dzieło, które może (lecz nie musi) osiągnąć sukcesu.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!