Nvidia zapowiedziała Quake II RTX – szczytowy remaster graficzny FPS-a z 1997 roku

LM
2019/03/19 20:19
0
0

Całość zaprojektowano przede wszystkim z myślą o technice śledzenia promieni w czasie rzeczywistym.

W styczniu jeden z byłych stażystów firmy Nvidia – Christoph Schied – pokusił się o przygotowanie modyfikacji Q2VKPT do gry Quake II, na której potrzeby na nowo zaprojektował oświetlenie w klasycznej strzelance z 1997 roku tak, by maksymalnie wykorzystało potencjał techniki śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Okazuje się, że pomysł spodobał się firmie Nvidia, która podczas tegorocznego GDC w San Francisco ogłosiła powstanie Quake II RTX.

Nvidia zapowiedziała Quake II RTX – szczytowy remaster graficzny FPS-a z 1997 roku

Quake II RTX w dużym skrócie ma być szczytowym graficznym odświeżeniem klasyka bazującym na możliwościach obecnych technologii zaprojektowanym z myślą o wykorzystaniu techniki ray tracingu. W pakiecie otrzymamy lepszej jakości tekstury, nowe efekty cząsteczkowe dla animacji, refrakcje na powierzchni wody i szkle, powierzchnie odbijające światło czy takie, które będą całkowicie transparentne. Efekty zaimplementowania ray tracingu będziemy mogli podziwiać dzięki opcji zmiany pory dnia czy specjalnej wyrzutni flar, która zademonstrują, jak rozchodzi się światło z wykorzystaniem RTX.

GramTV przedstawia:

Próbkę możecie podziwiać na załączonym do wiadomości zwiastunie i screenach. Całość bazuje na modyfikacji, więc najprawdopodobniej Quake II RTX zostanie udostępnione bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!