Menadżer generalny BioWare, Casey Hudson, przyznaje, że premiera gry była dużo trudniejsza niż się spodziewano.
Menadżer generalny BioWare, Casey Hudson, przyznaje, że premiera gry była dużo trudniejsza niż się spodziewano.
- Ostatnie tygodnie były szaleńcze - pisze Hudson na blogu BioWare. - Z jednej strony musieliśmy zmierzyć się z trudniejszą premierą Anthem niż się spodziewaliśmy. Jeśli się jednak zastanowić, wiedzieliśmy, iż nowe gry online zazwyczaj borykają się z problemami, gdy zostaną wydane. Choć przeprowadzaliśmy testy i dokładaliśmy starań, by wszystko było gotowe, spodziewaliśmy się, że pojawią się nieprzewidziane problemy. I będziemy nadal na nie odpowiadać.
- Wydaliśmy grę, o której wielu z was mówi, że zasadniczo naprawdę może sprawiać sporo frajdy, ale mamy też szereg problemów, których nie dało się wykryć, póki nie zaczęliśmy działać w skali milionów graczy. Byliśmy tym, oczywiście, rozczarowani, podobnie jak wy. Grałem z wami od wczesnych dni i smutno mi słyszeć o problemach, które nie pozwoliły komuś w pełni cieszyć się grą. Biorę to do siebie, naszym najwyższym priorytetem jest przygotować poprawki jak najszybciej.
- W ciągu pierwszych tygodni nasz zespół pracował nad nimi i przygotował ponad 200 usprawnień w patchach i aktualizacjach na żywo, związanych ze stabilnością, łupami, progresem, personalizacją i nie tylko. Będziemy nadal słuchać waszych opinii i przygotujemy dalsze usprawnienia, jeśli chodzi o endgame'owy loot i postępy, tok gry, stabilność i optymalizację - zatem zamierzamy wykonać jeszcze wiele pracy. Uczymy się, wprowadzając poprawki i doprowadzając grę do idealnego stanu, nie umiem wyrazić, jak bardzo doceniamy, że pozostajecie z nami. Zwłaszcza, że w następnym etapie wszystko będzie dużo bardziej ekscytujące.
- Rozumiemy wasze wątpliwości. Słyszymy waszą krytykę i wiemy o obawach. Jednak będziemy nadal pracować nad Anthem każdego dnia - nad nieustannie zmieniającym się światem, ciągle wprowadzając poprawki i rozwijając go. Nasz zespół pełnych pasji twórców jeszcze długo będzie wspierać grę.
W Anthem możemy spodziewać się nie tylko usprawnień, ale także nowych fragmentów fabularnych, wydarzeń w świecie gry, nowych funkcji. Pod koniec lutego BioWare ogłosiło plany rozwoju gry na najbliższe 90 dni. Niedawno dodano także aktualizację, dzięki której Anthem jest bardziej szczodre w endgame.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!