W piątek swoją oficjalną premierę zaliczyła najnowsza produkcja japońskiego studia From Software — Sekiro: Shadows Die Twice. Tytuł zdobył uznanie recenzentów, których zdaniem z pewnością trafi w gusta fanów poprzednich gier Japończyków, z serią Dark Souls na czele. Mimo tego miłośnikom pecetowego grania wyposażonym w high-endowe konfiguracje może przeszkadzać fakt, że twórcy zdecydowali się na ustalenie górnej granicy wyświetlanych na sekundę klatek nie tylko dla konsolowych wersji gry, ale też nałożyli stosowne ograniczenia w dedykowanym komputerom osobistym buildzie. Domyślnie w Sekiro: Shadows Die Twice możemy bawić się przy wydajności maksymalnie 60 FPS, ale z tym zdążyli już poradzić sobie modderzy.
Użytkownik znany jako jackfuste podzielił się z nami swoją modyfikacją Sekiro FPS, dzięki której pozbędziemy się blokady na górnej granicy FPS. Warto jednak pamiętać, że zaprezentowane przez niego rozwiązanie nie zostało dokładnie przetestowane na wielu różnych konfiguracjach sprzętowych, więc zainteresowani mogą podczas zabawy doświadczać nieoczekiwanych błędów aplikacji. Jeśli to Was nie zraża, to pod tym adresem znajdziecie wszystkie pliki moda wraz z instrukcją instalacji.
Obok tego użytkownik serwisu NexusMods podpisujący się jako Katalash przygotował modyfikację Sekiro Mod Engine, czyli specjalne narzędzie, dzięki któremu pozostali członkowie społeczności będą mogli łatwiej modyfikować poszczególne elementy – np. statystyki wyposażenia, tekstury, modele – w Sekiro: Shadows Die Twice. Warto zaznaczyć, że obecnie wspiera ono jedynie steamowe wydanie gry w wersji 1.02 i przeznaczone jest wyłącznie dla tworów bazujących na plikach, a nie tych, które działają poprzez biblioteki łączone dynamicznie. Sekiro Mod Engine znajdziecie pod tym adresem.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!