Twórcy Cyberpunk 2077 mówią o rozmaitych sposobach uporania się z zadaniami w grze

Małgorzata Trzyna
2019/03/26 14:37
0
0

W niektórych misjach będziemy mogli wybierać spośród trzech, czasem nawet pięciu rozwiązań.

Twórcy Cyberpunk 2077 mówią o rozmaitych sposobach uporania się z zadaniami w grze

Projektant misji Philipp Weber oraz projektant poziomów, Miles Tost, w rozmowie z niemieckim magazynem Gamestar ujawnili ciekawostki o poziomie skomplikowania misji w grze i sposobach rozwiązania problemów.

Przykładowo, w jednym z zadań gracz ma upuścić broń. Zaprojektowano różne scenariusze, co stanie się, gdy gracz posłucha i posłusznie odłoży pistolet. Później ktoś wspomniał - a co, jeśli gracz nie zechce upuścić broni? W tym momencie trzeba było wrócić do prac nad misją. W Cyberpunku 2077 opcje w zadaniach muszą być logiczne i racjonalne.

Ogółem jakość zadań w Cyberpunk 2077 ma być wyższa niż w Wiedźminie 3, ponieważ poprawiono organizację w zespole. Przykładowo, wiedźmińskie zmysły zbyt często odgrywały kluczową rolę w misjach. Projektant pojedynczego zadania mógł tego nie zauważyć, natomiast gracz, który dotarł do końca gry, wyraźnie to dostrzegał.

GramTV przedstawia:

Informacje te przekazał dalej jeden z użytkowników Reddita. Do zamieszczonych wieści odniósł się Weber:

- Jako projektant misji, muszę obecnie brać pod uwagę rozmaite, nowe możliwości, jakie oferujemy (np. używanie umiejętności Netrunning) i zastanowić się, jak wykorzystanie ich przełoży się na nowe sposoby rozwiązania problemu albo uporania się z wyzwaniem (przykładowo, może być to trzy, nawet w niektórych przypadkach pięć nowych sposobów). To, oczywiście, sprawia, że czasem projektowanie zadań jest bardziej skomplikowane, ale szczerze mówiąc, daje też sporo frajdy.

Cyberpunk 2077 nie ma ustalonej daty premiery. Więcej informacji możemy spodziewać się na E3 2019.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!