Ghost of Tsushima nie tak blisko premiery, jak mogłoby się wydawać?

LM
2019/04/12 10:19
0
0

Studio Sucker Punch wciąż poszukuje speców od narracji.

Po ubiegłorocznych targach E3 w Los Angeles uświetnionych obszerną prezentacją rozgrywki z gry Ghost of Tsushima mogłoby się wydawać, że produkcja studia Sucker Punch zadebiutuje lada dzień. Upubliczniony przez twórców gameplay przyciągnął niemałą atencję zarówno stopniem dopracowania oprawy wizualnej, jak i samych mechanik rozgrywki, a tymczasem opublikowane ostatnio na stronie studia oferty sugerują, że jest jeszcze sporo do zrobienia – głównie w zakresie narracji.

Ghost of Tsushima nie tak blisko premiery, jak mogłoby się wydawać?

Sucker Punch poszukuje speca od narracji, który nie tylko doskonale operuje słowem, ale też potrafi realizować powierzone zadania pod dużą presją czasu. Nowy pisarz studia miałby zająć się dopieszczaniem i tworzeniem nowych linii dialogowych, ponownie, z uwzględnieniem sztywno określonych terminów. Tym samym możemy przypuszczać, że Sucker Punch zamierza w pełni wywiązać się z planów wydawniczych Ghost of Tsushima, a osoba, która zdecyduje się na podjęcie pracy w studiu, raczej nie będzie miała lekkiej przeprawy. Ostatecznie możliwe jest, że twórcy potrzebują dodatkowych rąk do pracy w końcowym etapie projektu, np. w celu lepszego dogrania zadań pobocznych z główną linią fabularną, ale do czasu oficjalnych doniesień pozostają nam jedynie spekulacje.

GramTV przedstawia:

Ghost of Tsushima ma zadebiutować w tym roku wyłącznie na konsolach PlayStation 4, ale wydawca gry – Sony Interactive Entertainment – nie pokusił się jeszcze o ujawnienie konkretnego okienka wydawniczego. Czekacie?

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!