The Division 2 nie miało sobie równych w ubiegłym miesiącu na amerykańskim rynku. Jak wynika z wyliczeń NPD, sieciowa strzelanka Ubisoftu była najpopularniejsza w tradycyjnych kanałach sprzedaży zarówno na Xboksie One, jak i PlayStation 4. Jak dotąd jest to druga najlepiej sprzedająca się gra tego roku, a szósta w historii francuskiego wydawcy. Dokładnych wyników nie podano. Wiadomo jedynie, że wpływy ze sprzedaży gier w Stanach Zjednoczonych były w marcu niższe o 11 proc. niż w tym samym miesiącu w roku ubiegłym i wyniosły 547 mln dolarów.
Na drugim miejscu uplasowała się inna duża premiera poprzedniego miesiąca, Sekiro: Shadows Die Twice. Produkcja From Software i tak poradziła sobie jednak świetnie (zwłaszcza jako nowa marka), głównie w dystrybucji cyfrowej. Podium uzupełnia nowa odsłona baseballowej serii MLB: The Show.
- 1. The Division 2
- 2. Sekiro: Shadows Die Twice
- 3. MLB 19: The Show
- 4. Devil May Cry 5
- 5. Super Smash Bros. Ultimate
- 6. Red Dead Redemption 2
- 7. NBA 2K19
- 8. GTA 5
- 9. Yoshi’s Crafted World
- 10. Call of Duty: Black Ops 4
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!