E3 2019: dlaczego nie będzie publicznych pokazów Cyberpunku 2077? Winny... gamescom

pepsi
2019/06/10 13:11
4
0

Pokaz Cyberpunku 2077 na wczorajszej konferencji Microsoftu wywołał furorę, ale CD Projekt RED nie będzie publicznie prezentował gry na E3. Studio tłumaczy się z tej decyzji.

E3 2019: dlaczego nie będzie publicznych pokazów Cyberpunku 2077? Winny... gamescom

Pokazy tylko za zamkniętymi drzwiami i zakaz nagrywaniaCD Projekt RED bardzo restrykcyjnie podeszło do promowania Cyberpunku 2077 na targach E3 2019. Przedstawiciele polskiego studia po wczorajszej prezentacji gry na konferencji Microsoftu, gdzie ogłoszono dokładną datę premiery, postanowili wytłumaczyć się z takiego podejścia.

Pierwszych pokazów rozgrywki na żywo chcemy dokonać na E3 i gamescomie. Gdybyśmy wypuścili gameplay od razu, prezentacje na gamescomie byłyby bezzasadne i ograniczyłyby nasze szanse na podkręcenie atmosfery. Po co jej potrzebujemy? By więcej graczy zainteresowało się Cyberpunkiem 2077 i, miejmy nadzieję, przekonało się, że warto dać mu szansę. Wkładamy całe dusze i serca w uczynienie z Cyberpunku 2077 świetnej gry. Życzylibyśmy sobie, by dowiedziało się o nim i doświadczyło jego niezwykłej historii tak wielu graczy, jak to tylko możliwe. Atmosfera może przerodzić się w sprzedaż (koniec końców nie jesteśmy organizacją charytatywną), a dobra sprzedaż umożliwi nam dalszy rozwój, podejmowanie kreatywnego ryzyka i dostarczanie nowych, świetnych gier, które sprawią wam przyjemność.

W takim wypadku nie możemy się już doczekać gamescomu 2019. Targi odbędą się w Kolonii w dniach 21-24 sierpnia. Na osłodę możecie zobaczyć, jak wygląda edycja kolekcjonerska Cyberpunku 2077.

GramTV przedstawia:

Gry komputerowe w sklepie Sferis.pl

Komentarze
4
L-M
Gramowicz
11/06/2019 02:37

Wiemy jak jest, jedni powiedzą, że tego za mało, inni, że tego za dużo, a przez najbliższy czas jeszcze niektóre rzeczy mogą się zmienić, to będzie później, że się zmieniło. Przez tyle lat od pierwszej zapowiedzi każdy zdążył już wypiętrzyć oczekiwania i zawsze gdzieś pozostanie niezadowolenie, a to co robią, chyba po to, żeby je zminimalizować. Albo "nakręcimy hype CGI zwiastunem, polecą preordery, że aż strona zdechnie, a potem podamy im gameplay, jak już nie będzie odwrotu":) Sam jestem dobrej myśli, nawet jeśli wiem, że ogram pewnie na długo długo po premierze :)

prostik
Gramowicz
10/06/2019 23:52
Sanders-sama napisał:

Nie rozumiem ich postępowania. Rok temu też się wachali i nie chcieli nic pokazać, potem pokazali ten gameplay i został mega pozytywnie przyjęty. Teraz zamiast pokazać ile się zmieniło, to znowu głowa w piasek i tylko dziennikarze mogą zobaczyć. Czyżby nie wierzyli w swoje dzieło?

A ja ich doskonale rozumiem: nie po to ludzie kupowali bilety na e3, brali wolne i przyjeżdżali do LA żeby zobaczyć coś co mogliby obejrzeć za darmo u siebie w domu na youtubie :) bo poza pokazem dla dziennikarzy będą też pokazy dla szerszej publiki :)

A tak w ogóle to już zostało potwierdzone że w sierpniu po gamescomie znowu zobaczymy długi gameplay dostępny dla wszystkich w internecie, tak jak rok temu.

koNraDM4
Gramowicz
10/06/2019 16:24
Sanders-sama napisał:

Nie rozumiem ich postępowania. Rok temu też się wachali i nie chcieli nic pokazać, potem pokazali ten gameplay i został mega pozytywnie przyjęty. Teraz zamiast pokazać ile się zmieniło, to znowu głowa w piasek i tylko dziennikarze mogą zobaczyć. Czyżby nie wierzyli w swoje dzieło?

Chyba wyciągnęli lekcję z wieśka, gdy prezentowali materiały z nim związane to było sporo głosów, że z materiału na materiał zbyt wiele się zmienia, teraz chcą ograniczyć liczbę ludzi, którzy zobaczą ich grę, a przy tym będzie mniej głosów o jakiś downgrade itd. itp. no nie oszukujmy się downgrade jest konieczny jak dodamy do gry masę nowej zawartości to jednak działa ona wolniej więc trzeba zająć się tym co już jest i co dodaliśmy ale przez takie molochy jak EA, Ubisoft czy Bethesda downgrade kojarzy się bardzo negatywnie bo ich zwiastuny były zajebiste ale downgrade dopiero dało się zobaczyć jak się grę odpaliło samemu. Po za tym już przy wieśku mieli strategię, że najwięcej materiałów wypuszczają jak jest najbliżej do premiery, dzięki temu hype nakręca się nieco wolniej, czasem dają coś mocnego, a taki typowy hype nakręcają przed premierą co rzeczywiście może przełożyć się na sprzedaż. Nie mam im tego za złe, na bank zmieniło się sporo, a to co było za zamkniętymi drzwiami to na pewno nowe materiały, które jeszcze zdąrzą się też zmienić.




Trwa Wczytywanie