Choć Boundry dotychczas było jedną z tych gier, która została właściwie pozbawiona jakichkolwiek akcji marketingowych, tak wreszcie – oczywiście prosto z gamescomu – otrzymaliśmy materiał z rozgrywki.
Boundary to taktyczna strzelanka osadzona w kosmosie, której zdarzenia obserwujemy z perspektywy pierwszoosobowej. W grze wcielamy się w jedną z sześciu dostępnych klas uzbrojonych po zęby astronautów, którzy toczą między sobą pojedynki w przestrzeni kosmicznej przy zerowej grawitacji. Pojedynki rozgrywają się na zróżnicowanych mapach – znajdziemy się między innymi na orbitalnej stacji paliw czy chociażby farmie słonecznej.
Każda z klas postaci dysponuje unikalnymi zdolnościami, a także możliwością dokładnej personalizacji swojego arsenału – ładunków, elementów broni, czy typów amunicji. Dostaliśmy także dostęp do jetpacka, EVA, który stanowi bardzo ważny (jeśli nie najważniejszy) czynnik przy wyborze klasy naszego bohatera. Plecaki zostały podzielone na lekkie, średnie i ciężkie, a z racji tego, że każda klasa dysponuje określonym udźwigiem, musimy wziąć to pod uwagę.
Jeśli natomiast pierwsze słowo, jakie pojawiło się w waszych myślach to “ciekawe” – takie rzeczywiście jest. A przynajmniej mamy nadzieję, że jest. Zresztą, wersja demonstracyjna, którą twórcy zdecydowali się zaprezentować na tegorocznych targach gamescom, daje nam kolejne powody do tego, aby tak myśleć. Zobaczcie sami – wygląda ciekawie.
GramTV przedstawia:
Premiera Boundary została zaplanowana na pierwszy kwartał 2020 roku. Tytuł pojawi się na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!