Produkcja polskiego One More Level ukaże się w 2020 roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One.
Na oficjalnym kanale firmy Nvidia w serwisie YouTube pojawił się krótki wywiad z Damianem Tłuczkiewiczem, czyli głównym artystą w studiu One More Level na potrzeby zapowiedzianej niedawno gry akcji Ghostrunner. Okazuje się, że bazująca na cyberpunkowych klimatach produkcja wykorzysta niektóre elementy techniki Nvidia RTX do poprawy jakości oprawy wizualnej.
GramTV przedstawia:
Technika śledzenia promieni w czasie rzeczywistym zaoferuje nam lepsze cienie dla obiektów, na które pada światło, poprawi jakość odbić na lustrzanych powierzchniach, a także ulepszy ogólne cieniowanie powierzchni trójwymiarowych dla metody ambient occlusion. Zdaniem dewelopera wprowadzenie takich usprawnień do Ghostrunner było stosunkowo proste i wcale nie pochłonęło zbyt wielu zasobów. Jest to o tyle istotne, że studio One More Level liczy zaledwie kilkudziesięciu pracowników, którzy już w przyszłym roku dostarczą nam grę na PC i konsolach.
Ghostrunner to cyberpunkowa gra akcji, która łączy dynamikę Dishonored, eksplorację z wykorzystaniem parkour rodem z Mirror’s Edge oraz mroczny klimat Blade Runnera. Tytuł powstaje na silniku graficznym Unreal Engine 4 i w 2020 roku pojawi się na PC, PlayStation 4 i Xboksie One.