CD Projekt RED rozważa sieciowe gry w uniwersum Wiedźmina i Cyberpunka

LM
2019/10/12 19:25
3
0

Firma ma odpowiednią liczbę pracowników, by pracować jednocześnie nad kilkoma grami.

Jeszcze we wrześniu studio CD Projekt RED oficjalnie potwierdziło, że nadchodząca gra ekipy – Cyberpunk 2077 – otrzyma moduł sieciowy. Ten pojawi się, dopiero gdy ukończone zostaną wszystkie darmowe popremierowe DLC, co wskazuje na końcówkę 2020 roku, ale wygląda na to, że tryb wieloosobowy może przetrzeć szlak dla kolejnych sieciowych gier RED-ów. Szef krakowskiego oddziału studia, John Mamais, wyznał w rozmowie z redakcją GameSpot, że twórcy nie wykluczają opracowania w ramach rozwijanych uniwersów gier dedykowanych wyłącznie rozgrywce sieciowej.

CD Projekt RED rozważa sieciowe gry w uniwersum Wiedźmina i CyberpunkaPrzyznał, że obecna liczba pracowników studia umożliwia prowadzenie kilku równoległych projektów i jeśli odbiór sieciowego trybu w Cyberpunk 2077 będzie odpowiednio dobry, to CD Projekt RED może pokusić się o przygotowanie kolejnych gier. W grę wchodzi także sieciowa gra w uniwersum Wiedźmina, a także inne gry bazujące na kolejnych licencjach. Mamais zaznaczył przy tym, że nie w jego gestii jest przepowiadanie, jak przebiegną dalsze kroki w rozwoju studia i jego marek. Przyznał, że lubi Cyberpunk i chętnie zrobi więcej cyberpunkowych gier, ale taką samą sympatią darzy także wiedźmina i chętnie zrobi więcej takich gier. Jeśli twórcom uda się przygotować jakieś oryginalne IP, to też chętnie przeniesie je na grunt wirtualnej rozrywki.

Osobiście jestem bardzo ciekawy, jak wypadnie moduł wieloosobowy w Cyberpunk 2077, ale takie całkowite przesunięcie w stronę zabawy w sieci nasuwa mi tylko jedno skojarzenie – BioWare. Ostatecznie mam wrażenie, że większość graczy ceni dorobek polskiej ekipy zwłaszcza za to, że jest przeznaczona wyłącznie dla singla, przez co pozwala na większą immersję i zaangażowanie się w zaprezentowaną opowieść. A może macie chęć na MMORPG, w którym każdy z nas wykreuje własnego wiedźmina i będzie polować na potwory niczym w serii Monster Hunter?

GramTV przedstawia:

Cyberpunk 2077 ukaże się 16 kwietnia 2020 na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Jeśli wybieracie się na tegoroczne PGA, to nadstawcie uszu dla pierwszej prezentacji pełnej polskiej wersji językowej w grze.


Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl.

Komentarze
3
koNraDM4
Gramowicz
27/10/2019 02:07
Khalid napisał:
koNraDM4 napisał:

Nie leży mi wiedźmin MMO ale Cyberpunk czemu nie. Wiedźmin świetnie nadaje się na singla ale gdyby zrobili MMO to wątpię by utrzymali klimat i specyfikę świata gdzie mimo głównej osi fabularnej cały czas się zmieniała sytuacja geopolityczna, granice się przesuwały, królestwa non stop coś robiły; to wszystko wpływało na siebie i by musieli zrobić bardzo ambitną produkcję, a już kilka takich było i nie wszystkim to wyszło. Dodatkowo system walki prawdopodobnie byłby bardzo sztywny i mało zręcznościowy, a wyobraźcie sobie np. granie jakimś adeptem sztuki magicznej, którym stoi się w miejscu i nawala jeden przycisk, czasem może robiąc unik (zakładając, że uniki nie będą częścią systemu losowego). Z resztą wystarczy przypomnieć sobie start TESO gdzie gracze liczyli na Skyrima tylko z innymi graczami.

No chyba, że nieco cofnelibyśmy się w czasie gdzie wiedźmini byli bardzo potrzebni, a różne szkoły wiedźmińskie mutowały w najlepsze :) Iść od początku drogą nowego Wiedźmina byłaby całkiem obiecująca.

Wtedy w sumie spoko ale i tak bez bardziej zręcznościowego systemu walki i wielkiej mapy nie widziałbym tego. Wystarczy popatrzeć na to jaki klimat mają gry, już nawet pierwsza część wymuszała różnie podejście do różnych potworów, a nie tylko skupianie się na punktach i tabelkach, które są ważne w wielu MMO. Dawno nie miałem styczności z gatunkiem, chyba Black Desert Online ma taki bardziej zręcznościowy system walki ale nie grałem więc nie mogę powiedzieć, że na pewno.

Khalid
Gramowicz
14/10/2019 14:24
koNraDM4 napisał:

Nie leży mi wiedźmin MMO ale Cyberpunk czemu nie. Wiedźmin świetnie nadaje się na singla ale gdyby zrobili MMO to wątpię by utrzymali klimat i specyfikę świata gdzie mimo głównej osi fabularnej cały czas się zmieniała sytuacja geopolityczna, granice się przesuwały, królestwa non stop coś robiły; to wszystko wpływało na siebie i by musieli zrobić bardzo ambitną produkcję, a już kilka takich było i nie wszystkim to wyszło. Dodatkowo system walki prawdopodobnie byłby bardzo sztywny i mało zręcznościowy, a wyobraźcie sobie np. granie jakimś adeptem sztuki magicznej, którym stoi się w miejscu i nawala jeden przycisk, czasem może robiąc unik (zakładając, że uniki nie będą częścią systemu losowego). Z resztą wystarczy przypomnieć sobie start TESO gdzie gracze liczyli na Skyrima tylko z innymi graczami.

No chyba, że nieco cofnelibyśmy się w czasie gdzie wiedźmini byli bardzo potrzebni, a różne szkoły wiedźmińskie mutowały w najlepsze :) Iść od początku drogą nowego Wiedźmina byłaby całkiem obiecująca.

koNraDM4
Gramowicz
14/10/2019 02:40

Nie leży mi wiedźmin MMO ale Cyberpunk czemu nie. Wiedźmin świetnie nadaje się na singla ale gdyby zrobili MMO to wątpię by utrzymali klimat i specyfikę świata gdzie mimo głównej osi fabularnej cały czas się zmieniała sytuacja geopolityczna, granice się przesuwały, królestwa non stop coś robiły; to wszystko wpływało na siebie i by musieli zrobić bardzo ambitną produkcję, a już kilka takich było i nie wszystkim to wyszło. Dodatkowo system walki prawdopodobnie byłby bardzo sztywny i mało zręcznościowy, a wyobraźcie sobie np. granie jakimś adeptem sztuki magicznej, którym stoi się w miejscu i nawala jeden przycisk, czasem może robiąc unik (zakładając, że uniki nie będą częścią systemu losowego). Z resztą wystarczy przypomnieć sobie start TESO gdzie gracze liczyli na Skyrima tylko z innymi graczami.




Trwa Wczytywanie