Na początku ubiegłego miesiąca poznaliśmy oficjalną datę premiery gry Crucible, wieloosobowej strzelanki osadzonej w realiach science-fiction, za której stworzenie odpowiada Amazon Game Studios. Ostatecznie produkcja zadebiutowała 20 maja i już od samego początku wszystko wskazywało na to, że mamy do czynienia z najzwyklejszą w świecie gier porażką – wystarczy chociażby spojrzeć na dane w serwisie Steam Charts. Najwięcej graczy w tym samym momencie grało w trzeci dzień po premierze, jednak to wciąż mowa o niecałych jedenastu tysiącach użytkowników. Jeśli zaś spojrzymy na wczorajszy dzień (czyli niedzielę, która dla znaczącej większości produkcji – zwłaszcza darmowych – często okazuje się najlepszym dniem w tygodniu), rekord wynosił zaledwie 867 graczy grających jednocześnie.
Wygląda na to, że Crucible, sieciowa strzelanka free-to-play od Amazon Game Studios, jest po prostu skazana na porażkę.