Premiera Marvel’s Avengers za niecały miesiąc. Jednak o grze w sieci głośno jest nie ze względu na zbliżający się debiut a doniesienia, dotyczące ekskluzywności niektórych elementów jak np. postać Spider-Mana, która z czasem trafi do gry, ale będzie dostępna wyłącznie na konsolach firmy Sony. Odłóżmy jednak na chwilę na bok kwestię wyłączności dla danych platform i skupmy się na technicznych aspektach najnowszej produkcji Crystal Dynamics. Deweloperzy zapowiadali, że Marvel’s Avengers w wersji na PlayStation 4 Pro otrzyma możliwość zwiększenia klatek na sekundę. Jak się jednak okazuje posiadacze wspomnianego sprzętu nie mają co liczyć na stałą liczbę fpsów. Wartość ta będzie zmienna.
Vince Napoli, odpowiedzialny w studiu Crystal Dynamics za mechanikę walki, w wywiadzie dla serwisu Wccftech, poinformował, że liczba klatek na sekundę w wersji na PlayStation 4 Pro będzie zależeć od tego, ile postaci będzie znajdować się na ekranie. Deweloper dodał, że gra na wspomnianym sprzęcie będzie starać się osiągnąć 60 klatek na sekundę, ale wszystko jest zależne od tego, co akurat będzie działo się na ekranie.
Napoli dodał, że jako osoba, która zajmuje się projektowaniem mechaniki walki, doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważnym aspektem każdej potyczki w grach wideo jest liczba klatek na sekundę. Deweloper stwierdził, że bardzo by chciał, aby Marvel’s Avengers działało na PlayStation 4 Pro w stałych 60 klatkach na sekundę, ale tytuł jest w niektórych momentach „zbyt szalony”, aby udało się to osiągnąć.
Marvel’s Avengers zmierza na komputery osobiste, a także konsole PlayStation 4 i Xbox One. Premiera gry zaplanowana jest na 4 września. Produkcja Crystal Dynamics pojawi się również na konsolach dziewiątej generacji w dniu ich premiery. Square Enix poinformowało, że gracze otrzymają darmową przesiadkę pomiędzy urządzeniami tego samego producenta. Przeniesione zostaną również postępy.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!