Szykuje się konkurencja dla zmierzającego na PC Crysis Remastered. Twórcy publikują pierwsze screeny projektu, ale przed nimi jeszcze sporo pracy.
Szykuje się konkurencja dla zmierzającego na PC Crysis Remastered. Twórcy publikują pierwsze screeny projektu, ale przed nimi jeszcze sporo pracy.
Wygląda na to, że nieszczególnie zachwycona działaniami Cryteka społeczność modderów zabrała się za samodzielne poprawianie pierwszej odsłony serii Crysis. W odróżnieniu od oryginalnego remastera, ten opracowany przez fanów, ma bazować na pecetowej wersji tytułu z oryginalnym sterowaniem, ale też niedostępnym w Crysis Remstered poziomem Ascension.
Fanowski remaster wykorzysta silnik CryEngine w wersji 5.6.6, co oznacza, że możemy oczekiwać wszystkich graficznych fajerwerków, które w odświeżonym projekcie obiecał producent. Twórcy opublikowali już nawet pierwsze screeny, które znajdziecie w załączonej poniżej galerii, ale całość chociaż obiecująca, jest jeszcze daleko od grywalnej wersji.
Wprawdzie poziomy są już gotowe, ale ekipa wciąż poszukuje specjalistów od modeli 3D, projektowania roślinności, animatorów czy programistów. Jednym słowem, na fanowskie Crysis Remastered jeszcze sobie poczekamy, ale jeśli i tak nie zamierzacie sięgać po propozycję Cyteka, to pozostaje jedynie uzbroić się w cierpliwość.
Będziemy śledzić rozwój wydarzeń, a gdy twórcy uraczą nas jakimiś nowinkami, to z pewnością się o tym dowiecie. Crysis Remastered jest już dostępny na konsolach Nintendo Switch, na PC, PlayStation 4 i Xboksie One zadebiutuje 18 września.