Premiery, zapowiedzi oraz aktualizacje gier
Oficjalna zapowiedź Need for Speed: Hot Pursuit Remastered
Na samym początku ubiegłego tygodnia przedstawiciele firmy Electronic Arts postanowili potwierdzić krążące po sieci od kilku miesięcy plotki i oficjalnie zapowiedzieć grę Need for Speed: Hot Pursuit Remastered. Dowiedzieliśmy się, że tytuł za zadebiutować na rynku już 6 listopada bieżącego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Tydzień później gra zostanie udostępniona na Nintendo Switch. Przy okazji potwierdziły się plotki dotyczące studiów, jakie zajmują się grą; oprócz Criterion Games nad remasterem pieczę sprawuje również zespół Stellar Entertainment.Informacji o premierze oraz docelowych platformach towarzyszył zwiastun. Co więcej, odświeżona wersja Hot Pursuit zapewni dostęp do – oprócz oczywiście podstawowej wersji gry – wszystkich pięciu dodatków, czyli SCPD Rebel Racer Pack, Lamborghini Untamed Pack, Super Sports Pack, Armed & Dangerous Pack oraz Porsche Unleashed Pack. Twórcy ujawnili, że produkcja będzie wspierać funkcję cross-play pozwalającą na swobodną rozgrywkę graczy między różnymi platformami, a także przywróci tak zwany Autolog, czyli system pozwalający na asynchroniczną rywalizację pomiędzy znajomymi. Zainteresowanych wymaganiami sprzętowymi oraz ceną zapraszamy tutaj.
Premiera gry Baldur’s Gate III we wczesnym dostępie
Na samym początku pojawiło się zamieszanie związane z wymaganiami sprzętowymi. Jak pisaliśmy w osobnej wiadomości, karta produktu na Steamie została nieco zmodyfikowana – zamiast wcześniejszych wymaganych 70 GB wolnego miejsca na dysku, widnieje informacja o 150 GB. Sprawę postanowił nawet wyjaśnić jeden z deweloperów Larian Studios i poinformował, że w rzeczywistości Baldur’s Gate III we wczesnym dostępie i tak zajmie maksymalnie 80 GB, a te 150 GB podano na zapas, ponieważ tyle ma zająć pełne wydanie gry. Najprawdopodobniej tyczy się to również aktualizacji dodawanych do gry, które mimo wszystko będą zwiększać jej rozmiary.Co więcej, zainteresowanie premierą Baldur’s Gate III było tak duże, że gra dosłownie zepsuła platformę Steam. To, że gra jest pełna najróżniejszych błędów, raczej nie jest zaskoczeniem – zresztą, właśnie z takimi ewentualnościami musimy się zmierzyć, jeśli decydujemy się na zakup produkcji, która znajduje się we wczesnym dostępie i nie jest produkcją kompletną. W sieci zaczęły pojawiać się również pierwsze recenzje; Larian Studios poradziło sobie dobrze z zadaniem, które mimo wszystko jest bardzo trudne i ryzykowne. Teraz pozostaje jedynie czekać na rozwój produkcji – zapewne pomoże w tym zgłaszanie wszelkiego rodzaju błędów i bugów. Nic nie zmienia też faktu, że Baldur’s Gate III we wczesnym dostępie cieszy się naprawdę ogromnym zainteresowaniem – dzień po premierze przedstawiciel Larian Studios, Swen Vincke, pochwalił się szalonymi wynikami sprzedaży, aczkolwiek nie zdradził dokładnych liczb.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!