Demon’s Souls poprawione, nie zmienione. Dyrektor kreatywny o wkładzie Bluepoint

LM
2020/10/29 15:40
1
0

Oryginalne dzieło From Software zostało gruntownie przeobrażone, ale fani buildu z PlayStation 3 nie muszą uczyć się nowych sztuczek.

Przeszło godzinę temu Sony opublikowało na swoich oficjalnych kanałach kolejną prezentację rozgrywki z odnowionej wersji gry Demon’s Souls, która oryginalnie ukazała się na PlayStation 3, a po remoncie wzbogaci listę tytułów startowych PS5. Gameplay wygląda imponująco i fani gier From Software z pewnością już zacierają ręce, a tymczasem serwis GameInformer postanowił dowiedzieć się nieco więcej o samej produkcji. Odpowiedzi udzielał Gavin Moore, dyrektor kreatywny w Bluepoint Games.

Demon’s Souls poprawione, nie zmienione. Dyrektor kreatywny o wkładzie Bluepoint

Okazuje się, że prace nad Demon’s Souls Remake rozpoczęły się jakieś 3 lata temu, ale twórcy przyglądali się grze już od znacznie dłuższego czasu. Jednak, jak ujawnił Moore, ekipa nie miała pojęcia, jak zabrać się za odnowienie produkcji, a objawienie nadeszło wraz z rozwojem prac nad Shadow of the Colossus na PlayStation 4. W odpowiedzi na pytania redakcji GameInformera dowiedzieliśmy się, że tytuł otrzymał jedynie najważniejsze i niezbędne poprawki, a ekipa nie zamierzała wprowadzać żadnych zmian w mechanizmach, które stanowiły siłę Demon’s Souls.

GramTV przedstawia:

W całym procesie nie brali udział twórcy oryginału ze studia From Software, a jedynie namaścili Bluepoint Games do prac nad projektem. Wszystkie zmiany w zakresie wydajności czy oprawy wizualne wprowadzono już z myślą o nowych graczach, a dzięki mocy PS5 mamy pożegnać ekrany ładowania pomiędzy etapami. Bez zmian pozostał poziom trudności, który zdaniem dyrektora kreatywnego jest dużo niższy, niż mogłoby się wydawać, bo boom na trudne gry zawiesił nieco wyżej poprzeczkę. Więcej na załączonym do wiadomości materiale.

Demon’s Souls zadebiutuje na premierę PlayStation 5.

Komentarze
1
garfieldgarfield
Gramowicz
30/10/2020 10:01

Cudo!!