Marvel's Spider-Man Remastered otrzymało tryb z 60 FPS-ami i ray tracingiem

Wincenty Wawrzyniak
2020/12/15 11:05
1
0

Najnowsza aktualizacja do gry pozwala – tak, jak w przypadku nowej części – włączyć tryb o nazwie Performance RT. Do tego wszystkiego doszło jeszcze kilka poprawek.

Niedawno informowaliśmy Was o nowej aktualizacji do gry Marvel’s Spider-Man: Miles Morales. Patch z numerem 1.007.001 wprowadził do produkcji studia Insomniac Games tryb pod tytułem Performance RT pozwalający na zabawę w 60 klatkach na sekundę oraz z wykorzystaniem możliwości technologii ray tracingu.

Dzisiaj natomiast możemy poinformować, że podobnej aktualizacji doczekała się gra Marvel’s Spider-Man: Remastered w wersji na konsolę PlayStation 5. Teraz gracze mogą więc w pełni wykorzystać potencjał swoich sprzętów nowej generacji.

GramTV przedstawia:

Marvel's Spider-Man Remastered otrzymało tryb z 60 FPS-ami i ray tracingiem

To jednak nie wszystko – aktualizacja wprowadziła do produkcji kilka poprawek, adresując problemy z grafiką, dźwiękiem oraz systemem poruszania się. Przypomnijmy jeszcze, że Marvel’s Spider-Man Remastered jest częścią poszerzonej edycji Marvel’s Spider-Man: Miles Morales. Nowa gra z serii zadebiutowała 12 listopada bieżącego roku na konsolach PlayStation 4 oraz PlayStation 5 – w drugim przypadku w Polsce premiera ma miejsce 19 listopada.

Komentarze
1
HiddenNick
Gramowicz
15/12/2020 14:02

To jest najlepszy tryb... Odbicia wyglądają bardzo podobnie do Fidelity więc trudno zobaczyć różnicę między tym a Fidelity chyba że gramy na bardzo dużym ekranie z niedużej odległości.