Wczoraj dowiedzieliśmy się, że Cyberpunk 2077 został usunięty z PlayStation Store do odwołania. CD Projekt RED zapowiedziało dalsze wspieranie produkcji i naprawę błędów na konsolach PlayStation i Xbox. Zgodnie z wcześniejszymi informacjami w styczniu i lutym gra otrzyma dwie duże aktualizacje, które mają wyeliminować większość problemów. Tymczasem na sprzętach Sony i Microsoftu pojawił się już nowy hotfix oznaczony numerem 1.05, a na stronie poświęconej Cyberpunk 2077 deweloperzy opublikowali listę zmian, które niesie ze sobą wspomniany patch.
Udostępniona aktualizacja wprowadza liczne poprawki stabilności i ma za zadanie wyeliminować problemy z zawieszaniem się gry. Nie zabrakło też usprawnień interfejsu i oprawy graficznej. Hotfix ma także usunąć błędy pojawiające się w zadaniach fabularnych oraz usprawnić czas reakcji NPCów chroniących się podczas walki i ilość strzałów potrzebnych do zabicia cywili w walce dystansowej.
Cyberpunk 2077 – hotfix 1.05 lista zmian dla wersji konsolowych:
- Poprawiono ostrość obrazu przy włączonej aberracji chromatycznej i ziarnie filmowym.
- Ustawienia nie powinny się już resetować do domyślnych po kilku restartach gry.
- Naprawiono błędy wizualne w trakcie przejścia między zadaniami Skok na głęboką wodę i Operacja Firestorm.
- Poprawiono wygląd niektórych pojazdów.
- [Xbox] Rozpoczęcie walki, gdy akcelerator synaptyczny jest aktywny, nie skutkuje już brakiem wyświetlania paska życia gracza.
- [Xbox] Gra nie staje się już nieresponsywna, jeśli wylogujesz się ze swojego profilu, kiedy wyświetlana jest wiadomość o rozłączeniu kontrolera.
- W związku z problemem z resetem ustawień ponownie pojawi się prośba o akceptację telemetrii.
Opisywany wyżej hotfix oznaczony numerem 1.05 pojawi się na komputerach osobistych „wkrótce”. Pełną listę zmian, które wprowadza najnowsza aktualizacja, możecie znaleźć pod tym adresem.
Przypomnijmy, że Cyberpunk 2077 zadebiutował na rynku 10 grudnia na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Produkcję CD Projekt RED można również uruchomić na PlayStation 5 i Xboksie Series X w ramach wstecznej kompatybilności.
Wczytywanie ramki mediów.