Assassin's Creed: Mirage to najlepsza next-genowa premiera Ubisoftu. Sukces gry

Wincenty Wawrzyniak
2023/10/11 22:50
3
0

Przedstawiciele firmy poinformowali o sporym sukcesie gry – to najlepsza next-genowa premiera w historii francuskiego giganta.

Na oficjalnym profilu serii Assassin’s Creed na Twitterze/X przedstawiciele Ubisoftu poinformowali o sukcesie najnowszej części, czyli Assassin’s Creed: Mirage. Produkcja stworzona przez studio Ubisoft Bordeaux (przynajmniej w większości) według wpisu miała tak samo udaną premierę pod względem liczby graczy jak Origins oraz Odyssey.

Assassin's Creed: Mirage to najlepsza next-genowa premiera Ubisoftu. Sukces gry

Assassin’s Creed: Mirage sporym sukcesem

Wczytywanie ramki mediów.

Co ciekawe, Mirage okazało się najbardziej udaną next-genową premierą – PlayStation 5, Xbox Series X/S – pod względem sprzedanych egzemplarzy, jeśli chodzi o portfolio francuskiego giganta. Przy okazji deweloperzy podziękowali fanom i ujawnili kilka ciekawostek:

  • gracze spędzili w Mirage 479 lat na parkourze,
  • od premiery gry wykonano ponad 60 milionów skoków wiary,
  • pogłaskano 1,2 miliona kotów w grze.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że Assassin's Creed: Mirage zadebiutowało na rynku 12 października bieżącego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S.

Komentarze
3
beetleman1234
Gramowicz
12/10/2023 11:22
dariuszp napisał:

Punkt widzenia zależy od punktu patrzenia. Ja gry nie kupiłem i nie planuje ale chwalę ich za to że spróbowali wrócić do korzeni serii. Tzn. gra jest znacząco krótsza niż okropnie nudna Valhalla. System walki nakłania do jej unikania zamiast mordowania hord przeciwników. Idiotyczny system poziomów którym nakręcali loot i mikropłatności poszedł w piasek. A nóż włożony komuś w czaszkę ponownie jest w stanie go zabić. 

Wg mnie seria skończyła się w 2014 na Rogue czyli dobre 9 lat temu a teraz wygląda na to że ktoś tam u nich ma pomysł jak ją ożywić. 

Pomysł - dobre. Wykonanie - chyba jedne z gorszych jeśli chodzi o serię. Niestety, nie rozumiem co oni chcieli osiągnąć tworząc takie byle co. Naprawdę nie umieli zrobić ciekawej 20-godzinnej kampanii albo dopracować mechanik? Robili takie ogromne ACki z ogromną ilością mechanik, to by się człowiek spodziewał, że chociaż dopieszczona będzie ta część, skoro jest tak krótka.

dariuszp
Gramowicz
12/10/2023 10:46
beetleman1234 napisał:

xD No to już nie wierzę w lepszą przyszłość UbiSoftu, skoro mogą wypierdzieć takie byle co i i tak odnieść sukces. I ja wiem, że oni cały czas wypuszczają średniaki, ale Mirage miał być jakimś tam powrotem do korzeni itp., a tu wyszedł leniwy bąk.

Punkt widzenia zależy od punktu patrzenia. Ja gry nie kupiłem i nie planuje ale chwalę ich za to że spróbowali wrócić do korzeni serii. Tzn. gra jest znacząco krótsza niż okropnie nudna Valhalla. System walki nakłania do jej unikania zamiast mordowania hord przeciwników. Idiotyczny system poziomów którym nakręcali loot i mikropłatności poszedł w piasek. A nóż włożony komuś w czaszkę ponownie jest w stanie go zabić. 

Wg mnie seria skończyła się w 2014 na Rogue czyli dobre 9 lat temu a teraz wygląda na to że ktoś tam u nich ma pomysł jak ją ożywić. 

beetleman1234
Gramowicz
12/10/2023 09:10

xD No to już nie wierzę w lepszą przyszłość UbiSoftu, skoro mogą wypierdzieć takie byle co i i tak odnieść sukces. I ja wiem, że oni cały czas wypuszczają średniaki, ale Mirage miał być jakimś tam powrotem do korzeni itp., a tu wyszedł leniwy bąk.




Trwa Wczytywanie