Assassin’s Creed Unity zachwyca na rozgrywce w 8K i z włączonym ray-tracingiem

Mikołaj Ciesielski
2021/09/20 13:40
3
0

Produkcja Ubisoftu z 2014 roku prezentuje się niczym tytuł obecnej generacji.

Assassin’s Creed Unity zachwyca na rozgrywce w 8K i z włączonym ray-tracingiem

Od premiery Assassin’s Creed Unity minęło blisko 7 lat. Okazuje się jednak, że przy pomocy modyfikacji wprowadzających do gry Ubisoftu ray-tracing wspomniany tytuł pod względem oprawy wizualnej może śmiało konkurować z dzisiejszymi produkcjami. Potwierdza to materiał wideo przygotowany przez użytkownika serwisu YouTube posługującego się pseudonimem Beyond The Hype, który postanowił sprawdzić, jak wirtualny Paryż z Assassin’s Creed Unity będzie prezentować się w rozdzielczości 8K i z włączoną techniką śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Całość znajdziecie na dole wiadomości.

W opisie wideo znajdziemy informację, że do osiągnięcia zaprezentowanych rezultatów konieczne było zainstalowanie modyfikacji o nazwie Ray Tracing Realistic Reshade Mod. Gra została uruchomiona na najwyższych możliwych ustawieniach graficznych, a opublikowany gameplay został zarejestrowany na komputerze osobistym wyposażonym w procesor AMD Ryzen 9 3900x, kartę graficzną GeForce RTX 3090 oraz 64 GB pamięci RAM. Rzućcie okiem na materiał i dajcie znać, jak podoba Wam się Assassin’s Creed Unity w nieco „odświeżonej” odsłonie.

Na koniec przypomnijmy, że Assassin’s Creed Unity zadebiutowało na rynku w listopadzie 2014 roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Jeśli jesteście ciekawi naszej opinii na temat wspomnianej produkcji Ubisoftu, to serdecznie zapraszamy Was do lektury: Assassin's Creed Unity – recenzja.

GramTV przedstawia:

Komentarze
3
Kenjiro
Gramowicz
21/09/2021 19:48

Tam, gdzie RT by był przydatny, czyli na odbiciach, to akurat go tam nie ma, bo odbijają się te elementy, których nie ma być prawa widać na odbiciu => nie ma RT, a są tylko przeliczone mapy odbić.

Cienie też nie są RT, widać to wyraźnie w ciemnych pomieszczeniach, gdzie brakuje odbić świateł od dużych powierzchni (ściany, posadzka, sufit), przez co cienie są nienaturalnie ciemne, a w jaśniejszych miejscach z kolei cieni brakuje.

ZubenPL
Gramowicz
20/09/2021 23:05

Typowe reshade + filtr wyostrzający i wysoki kontrast by obraz ładnie wyglądał ale ogólnie z prawdziwym ray tracingiem to za duże wspólnego nie ma.

Headbangerr
Gramowicz
20/09/2021 20:24

Następne: Tetris 8K/HDR/RTX/120fps




Trwa Wczytywanie