Crytek powraca do zremasterowanego Crysisa z paczką poprawek dla wykrytych błędów i zapowiedzianym wcześniej wsparciem dla Nvidia DLSS.
Crytek powraca do zremasterowanego Crysisa z paczką poprawek dla wykrytych błędów i zapowiedzianym wcześniej wsparciem dla Nvidia DLSS.
Nawet jeśli od premiery Crysis Remastered minęło już pół roku, to deweloperzy ze studia Crytek nie zapominają o obietnicach złożonych fanom serii. W najnowszym pakiecie poprawek remaster FPS-a z 2007 roku otrzymał zapowiedziane wcześniej wsparcie dla technologii Nvidia DLSS, co ma przełożyć się na wyraźnie odczuwalny skok płynności podczas rozgrywki. Jednocześnie deweloperzy ostrzegają, że w ramach domyślnych ustawień zarysowane w oddali obiekty mogą być wyraźnie rozmyte, więc gracze powinni dostosować ustawienia wyświetlania zgodnie ze własnymi preferencjami.
Obok powyższego Crytek postarał się o wyeliminowanie długiej listy wykrytych błędów i zapowiedział, że już niebawem wyda specjalne pakiety aktualizacji Crysisa na konsolach PlayStation i Xbox. Pełną listę zmian w aktualizacji znajdziecie tutaj.
Crysis Remastered ukazało się w lipcu na Nintendo Switch, a dwa miesiące później również na PC, PlayStation 4 i Xboksie One.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!