Diablo IV – patch 1.1.0 już dostępny. Pełna lista zmian i nowości

Wincenty Wawrzyniak
2023/07/18 21:30
2
0

Blizzard Entertainment poinformowało o udostępnieniu aktualizacji 1.1.0 do gry Diablo IV.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, przedstawiciele studia Blizzard Entertainment poinformowali dziś o udostępnieniu aktualizacji 1.1.0 do gry Diablo IV, która ma przygotować produkcję do nadchodzącego Sezonu Plugawców. Patch jest już dostępny do pobrania i waży 8,84 GB na PC (12,12 GB na Xboksach Series X). Jak nietrudno się domyślić, lista zmian jest obszerna; deweloperzy skoncentrowali się na naprawie wielu błędów związanych m.in. z podziemiami czy też zadaniami (zarówno głównymi, jak i pobocznymi). Oprócz tego zmieniono balans wszystkich pięciu klas. Zainteresowanych pełnym zestawieniem zmian zapraszamy pod ten adres.

Diablo IV – patch 1.1.0 już dostępny. Pełna lista zmian i nowości

Diablo IV – wybrane zmiany z aktualizacji 1.1.0

Nowe przedmioty unikatowe

  • OGÓLNE:
    • Ahavarion, Włócznia Likandry (uber unikatowy kostur – ranga świata IV): Zapewnia losowy efekt kapliczki na 10–20 sek. po zabiciu elitarnego wroga. Efekt może wystąpić tylko raz na 30 sek.
  • BARBARZYŃCY:
    • Lazurowy Gniew (unikatowy miecz): Szczęśliwy traf: Twoje umiejętności Główne mają maksymalnie 20% szans na zamrożenie wrogów na 3 sek. i zadanie im 0,75–1,5 pkt. obrażeń od Zimna.
  • DRUIDZI:
    • Rozrywacz Ciał (unikatowa buława jednoręczna): Obezwładniający Ryk i Zew Krwi zadają 0,5–1 pkt. obrażeń pobliskim zatrutym celom.
  • NEKROMANCI:
    • Bezoki Mur (unikatowa tarcza):Szczęśliwy traf: Kiedy masz aktywną Nawałnicę Kości, trafienie wroga nieobjętego jej efektem zapewnia 5–25% szans na utworzenie w jego miejscu kolejnej Nawałnicy Kości. Każda aktywna premia za Ofiarę zwiększa tę szansę o 25%, a całkowitą liczbę dodatkowych Nawałnic Kości, które możesz stworzyć, o +1.
  • ŁOTRZY:
    • Orli Róg (unikatowy łuk): Przebijający Strzał ma 30–80% szans na wystrzelenie strzały, która odbija się od ścian i obiektów. Trafianie wrogów Przebijającym Strzałem od tyłu odsłania ich na 3 sek.
  • CZARODZIEJE:
    • Okulus (unikatowa różdżka): Zyskujesz darmowy efekt zaklinania Teleportacji. Kiedy wykonujesz Odskok z użyciem zaklinania Teleportacji, przenosisz się w losowe miejsce.

Nowe aspekty legendarne

  • OGÓLNE:
    • Zuchwały (aspekt funkcjonalny): Kiedy w pobliżu znajduje się co najmniej 5 wrogów, ogłuszasz ich na 2–4 sek. Efekt ten może wystąpić tylko raz na 20 sek.
    • Tchórzliwy (aspekt mobilności): Zyskujesz premię 20–40% do szybkości ruchu, gdy oddalasz się od spowolnionych lub wyziębionych wrogów
  • BARBARZYŃCY:
    • Pradawnej Szarży (aspekt ofensywny): Szarża przyzywa 4 Starożytnych, którzy także podejmują Szarżę, zadając 50–100% standardowych obrażeń.
    • Dotyku Zarazy (aspekt ofensywny): Co 3 użycie Rany Kłutej jest nasycone Trucizną o mocy równej 100–150% standardowej.
  • DRUIDZI:
    • Podziemny (aspekt ofensywny): Efekt rującego Pełzacza wywołuje również Osuwisko w okręgu wokół ciebie. Umiejętności Ziemi zadają obrażenia zwiększone o 10–20% zatrutym wrogom.
  • NEKROMANCI:
    • Okrwawionych Kolców (aspekt ofensywny): Rzucenie Krwawej Lancy zużyje krwawe kule i z nich również uwolni lance. Każda dodatkowa Krwawa Lanca zadaje 20–50% standardowych obrażeń i wyszukuje priorytetowo wrogów nietrafionych dotąd przez lancę.
  • ŁOTRZY:
    • Dotyku Zarazy (aspekt ofensywny): Co 3 użycie Rany Kłutej jest nasycone Trucizną o mocy równej 100–150% standardowej.
  • CZARODZIEJE:
    • Palących Symboli (aspekt ofensywny): Po wydaniu 100–200 pkt. many rzucenie następnej Ściany Ognia będzie darmowe i zniszczy ona nadchodzące niewielkie pociski.

Zmiany rozgrywki – ogólne

  • Odblokowanie Ołtarza Lilit ma teraz zastosowanie do całego konta.
  • Odkrywanie mapy ma teraz zastosowanie dla całego konta.
  • Szepty nie będą już nagradzane pyłem pieczęci.
  • Znacznie poprawiono ogólną jakość łupów w Milczących Skrzyniach.
  • Wydłużono czas działania mocy Opuść podziemia z 3 do 5 sek.
  • Ogólnie rzecz biorąc, zmniejszyliśmy tendencję wielu potworów do poruszania się podczas walki, dzięki czemu postacie walczące wręcz nie muszą tak często ścigać swoich wrogów.
  • Dodano obsługę kontrolera bezprzewodowego PS5 Dual Sense Edge dla komputerów PC.

Zmiany rozgrywki – rangi świata

  • Rangę świata II wzbogacono o następujące premie:
    • Dodatkowe złoto: zwiększono z 15% do 20%.
    • Potwory upuszczają teraz o 15% więcej przedmiotów.
  • Skalowanie poziomów w podziemiach i większości obszarów świata zostało dostosowane w III i IV rangi świata. Potwory zaczną pozostawać w tyle za graczem po osiągnięciu określonego poziomu (maksymalnie do 5 poziomów). Zmiana ta nie ma wpływu na Bossów Świata, Wydarzenia Legionowe, Pola Nienawiści, Piekielne Przepływy ani Podziemia Koszmarów.
  • Znacznie zwiększono nagrody w postaci doświadczenia za ukończenie Szeptów na rangach świata III i IV.

GramTV przedstawia:

Komentarze
2
KotRyszard
Gramowicz
19/07/2023 15:19
MisticGohan_MODED napisał:

Szkoda że nie wprowadzili opcji filtrowania przedmiotów i złota tak jak to było DIII, bo idzie czasami pierdolca dostać przy większej ilości przeciwników xp

Dam sobie głowę uciąć że wszystko przyjdzie z czasem.

MisticGohan_MODED
Gramowicz
18/07/2023 22:41

Szkoda że nie wprowadzili opcji filtrowania przedmiotów i złota tak jak to było DIII, bo idzie czasami pierdolca dostać przy większej ilości przeciwników xp