Deweloperzy ujawnili, że częstotliwość wypadania przedmiotów w becie została zwiększona; pełna wersja już taka nie będzie.
Jeżeli graliście w Diablo IV w ramach beta-testów i zastanawiacie się, dlaczego częstotliwość upuszczania przez przeciwników przedmiotów legendarnych (i nie tylko) jest tak wysoka, to nie musicie już dłużej szukać odpowiedzi – Blizzard Entertainment postanowił sam wyjaśnić tę sytuację.
Drop rate w becie Diablo IV jest wyższy. W pełnej wersji już taki nie będzie
Jak podaje serwis GameSpot, jeden z użytkowników Twittera postanowił zapytać reżysera produkcji o to, czy drop rate w becie faktycznie został podkręcony. Rod Fergusson potwierdził i poinformował, że stało się tak dlatego, aby ułatwić testowanie gry oraz sprawdzanie różnych możliwości.
Wczytywanie ramki mediów.
GramTV przedstawia:
Nietrudno się więc domyślić, że deweloperzy zmniejszą częstotliwość wypadania przedmiotów legendarnych w pełnej wersji. Wielu graczy notowało bowiem nawet dwie legendy na godzinę, co wydaje się zbyt wysoką częstotliwością. Społeczność może więc odetchnąć z ulgą.
Przypomnijmy jeszcze na koniec, że gra Diablo IV zadebiutuje na rynku 6 czerwca bieżącego roku na wspomnianych platformach sprzętowych. Po więcej informacji zapraszamy do naszej encyklopedii.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Jak grałem wczoraj na poziomie świata 2 to wypadł może 1 złoty item. Dzisiaj grałem na poziomie 1 z niby gorszym lootem i wpadło chyba ze 20 takich itemów...