Gracze będą mogli zdecydować czy bardziej zależy im na rozdzielczości, czy płynności animacji.
Gracze będą mogli zdecydować czy bardziej zależy im na rozdzielczości, czy płynności animacji.
Zgodnie z zapowiedzią firma Bandai Namco Entertainment oraz deweloperzy ze studia From Software opublikowali wczoraj obszerny gameplay z Elden Ring. Wydawca zaprezentował także edycję kolekcjonerską wspomnianej produkcji, a także zaprosił graczy do składania zamówień przedpremierowych. Tymczasem za sprawą sklepu Gamestop dowiedzieliśmy się, że nadchodzące dzieło twórców Dark Souls zaoferuje na PlayStation 5 dwa tryby działania.
Podobnie jak w kilku innych produkcjach, tak i w przypadku Elden Ring posiadacze najnowszej konsoli Sony będą mogli wybrać tryb jakości lub tryb wydajności. Pierwszy z nich pozwoli cieszyć się rozdzielczością do 4K, a drugi umożliwi zabawę w maksymalnie 60 klatkach na sekundę. Niestety nie ujawniono więcej szczegółów dotyczących wymienionych trybów. Możemy się jednak spodziewać, że From Software w najbliższych tygodniach przedstawi więcej informacji na ten temat.
Na koniec przypomnijmy, że Elden Ring zmierza na komputery osobiste, a także konsole PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S. Premierę gry zaplanowano na 25 lutego 2022 roku. Zainteresowanych zachęcamy również do zapoznania się z oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi gry pod tym adresem.