W dniu premiery nie skorzystamy również z edytora poziomów.
W dniu premiery nie skorzystamy również z edytora poziomów.
Podczas pokazu Xbox and Bethesda Showcase na tegorocznych targach E3 otrzymaliśmy nowy zwiastun fabularny Halo Infinite. Wówczas doczekaliśmy się również zapowiedzi darmowego trybu multiplayer. Tymczasem w najnowszym materiale wideo podsumowującym pracę nad wspomnianą strzelanką poinformowano, że Halo Infinite zadebiutuje na rynku bez kooperacji w kampanii fabularnej. W dniu premiery w grze zabraknie również Forge, czyli edytora, który umożliwi użytkownikom tworzenie własnych map i trybów rozgrywki.
Halo Infinite nie otrzyma w dniu premiery wspomnianych elementów, ponieważ twórcy chcą dostarczyć graczom dopracowane treści. Deweloperzy zapewniają, że obie opcje trafią do gry za darmo już po jej debiucie. Kampania powinna pojawić się w drugim sezonie rozwoju, czyli około trzy miesiące po premierze. Natomiast Forge zostanie wprowadzony w trzecim sezonie, a więc mniej więcej pół roku po debiucie produkcji na rynku.
Naszym priorytetem jest upewnienie się, że wszystko, co udostępniamy, jest wysokiej jakości na wszystkich platformach. Przyjrzeliśmy się tym dwóm modułom – kampanii kooperacyjnej oraz Forge – i uświadomiliśmy sobie, że po prostu nie są jeszcze gotowe. Jako studio nie chcemy wydawać rzeczy, które nie są jeszcze odpowiednio przygotowane – tłumaczy Joseph Staten, szef projektu.
Na koniec przypomnijmy, że Halo Infinite zmierza na komputery osobiste, a także konsole Xbox One i Xbox Series X/S. W najnowszym materiale wideo deweloperzy zapewnili, że gra zadebiutuje na wymienionych wyżej platformach w tegorocznym okresie świątecznym, a dokładną datę premiery mamy poznać „wkrótce”.