Autorzy popularnych filmików nawiązujących do marek Blizzarda zaskoczyli fanów niezbyt optymistyczną wizją żywota gry World of Warcraft.
Autorzy popularnych filmików nawiązujących do marek Blizzarda zaskoczyli fanów niezbyt optymistyczną wizją żywota gry World of Warcraft.
Jeśli należycie do grona miłośników gier Blizzarda, to z pewnością niejednokrotnie słyszeliście o Carbot Animations. Ekipa słynąca z szeregu humorystycznych filmików nawiązujących do takich marek jak Diablo czy Starcraft w swoim czasie przygotowała nawet specjalne DLC do Starcraft Remastered. Teraz zaskoczyła fanów Blizzarda materiałem dotyczącym popularnego MMORPG World of Warcraft. Na załączonym do wiadomości filmiku zaprezentowano całokształt doświadczeń wynikający z obcowania z WoW-em, który łatwo przełożyć również na pozostałe MMORPG-i.
Zaprezentowano entuzjazm towarzyszący pierwszym godzinom rozgrywki, wspólne wyzwania i raidy, zawiązane przyjaźnie i również to, jak z czasem serwery zaczęły wyludniać się ze szczególnych nam osób. Carbot nie pominęło też wątku World of Warcraft Classic i skorzystało z okazji, by zademonstrować, jak współczesne rynkowe trendy psują nie tylko rozwój gier, ale też niszczą to, co zapisało się idealnie w naszych wspomnieniach. Macie podobne odczucia?
Wszystko to oczywiście znajduje potwierdzenie w wynikach finansowych Blizzarda. Firma nie ukrywa, że w ciągu kilku ostatnich lat jej baza straciła przeszło 10 milionów graczy, aczkolwiek trzeba pamiętać, że firma od czasów Overwatch studio nie wydało żadnej nowej gry. Czy zapowiedziane przez Blizzarda gry odmienią ten stan rzeczy? Jak powinien rozwijać się WoW, by przyciągnąć starych i nowych graczy? Dajcie znać w komentarzach.