Kolejny gameplay kontynuacji Dragon Age. Zobaczyliśmy starcie z bossem

Adam "Harpen" Berlik
2024/09/25 09:00
2
0

Premiera już za miesiąc.

Na dzisiejszym pokazie State of Play 2024 firma Electronic Arts zaprezentowała nam kolejny, tym razem 4-minutowy gameplay z Dragon Age: The Veilguard. Jest to kolejna odsłona popularnej serii wydawanej przez kanadyjską firmę i produkowanej przez BioWare. Jak już wiemy od jakiegoś czasu, tytuł zostanie udostępniony 31 października.

Dragon Age: The Veilguard
Dragon Age: The Veilguard

Dragon Age: The Veilguard z kolejnym gameplayem

Na najnowszym gameplayu z Dragon Age: The Veilguard możemy zobaczyć scenkę fabularną, a następnie została nam zaprezentowana walka z bossem - smokiem o nazwie Corius the Icetalon. W jednym momencie widzimy również, jak sterowana przez gracza postać może wybrać za pomocą specjalnego interfejsu jedną z umiejętności (znajduje się tam również informacja o słabościach naszego wroga).

W Dragon Age: The Veilguard śledzimy wydarzenia mające miejsce po historii poprzedniej odsłony serii - Dragon Age: Inkwizycja i rozszerzeniu Intruz. Przenosimy się do krainy o nazwie Thedas, gdzie poszukiwany jest nowy przywódca. Główny bohater wraz z towarzyszami wyrusza w długą podróż w celu uratowania upadającego świata. W czasie wędrówki napotkamy wiele problemów, które będą miały wpływ na losy każdej postaci podróżującej z nami.

GramTV przedstawia:

W Dragon Age: The Veilguard wybieramy jedną z kilku wyjątkowych klas, takich jak na przykład krasnolud czy elf, a następnie opowiadamy się po stronie jednej z frakcji zamieszkujących wspomniany świat. Podczas walki na dystans lub wręcz możemy korzystać z wielu zdolności odblokowywanych wraz z postępem w głównej kampanii.

Przypomnijmy, że Dragon Age: The Veilguard pojawi się 31 października na platformach PlayStation 5, PlayStation 4 oraz PC. Gra ukaże się w polskiej wersji językowej (z napisami) pod tytułem Dragon Age: Straż Zasłony.

Komentarze
2
PDenton
Gramowicz
Dzisiaj 10:22

Emocje przed premierą jak na grzybobraniu.

ZubenPL
Gramowicz
Dzisiaj 10:05

Wszystkie modele postaci mają proporcje karłów, za duże z głowy względem ciała. To dosłownie wygląda komicznie, jakim cudem ktoś zatwierdził te projekty graficzne? xD