Larian Studios ujawniło, że próbuje umożliwić modowanie Baldur’s Gate 3 i bardzo chce, żeby także gracze konsolowi mogli modyfikować swoje gry.
Dyrektor wydawniczy Larian Studios, Michael Douse, ujawnił niedawno na Twitterze, że trwają prace nad aktualizacją umożliwiająca otworzenie Baldur’s Gate 3na modyfikacje.
Zazwyczaj nie rozmawiamy o niczym, dopóki nie jet gotowe, ale tym razem robimy wyjątek. Ciężko pracujemy nad solidnym, wieloplatformowym planem obsługi modów, który zostanie wydany jeszcze w tym roku. Kochamy naszą społeczność modderską i chcemy ją wspierać.
Douse zalecił również fanom, żeby zaglądali na Discorda firmy, gdzie znajduje się dużo więcej ciekawych informacji. Starszy specjalista ds. strategii społeczności Larian, WombatMedic, opublikował tam na przykład wiadomość, zawierającą całkiem sporo wyjaśnień na temat nadchodzącej funkcjonalności.
Wczytywanie ramki mediów.
Mody w Baldur’s Gate 3 dla wszystkich. Także na konsole
Pracujemy nad oficjalnym wsparciem modów i zajmujemy się tym już od jakiegoś czasu. Chcemy dla was tego, co najlepsze, co obejmuje utworzenie ścieżki, która umożliwi autorom modów wypuszczanie ich na różne platformy. Razem z właścicielami platform pracujemy nad urzeczywistnieniem tego i tworzymy zespół, który będzie wspierał selekcję modów. Naszym celem jest oferowanie wsparcia w zakresie modowania takich rzeczy, jak klasy, interfejs użytkownika, personalizacja, zaklęcia oraz określone zasoby i mechanika gry. Ponieważ nie jest to małe zadanie, mamy nadzieję wprowadzić początkowe etapy obsługi modowania w naszej kolejnej dużej aktualizacji, która pojawi się za kilka miesięcy. Planujemy również na przyszłość kontaktować się z autorami popularnych modów, żeby porozmawiać o ich rozwoju i założeniach na przyszłość.
Gry, filmy, seriale, komiksy, technologie i różne retro
graty. Lubię także sprawdzać co słychać w kosmosie. Kiedy przytrafia się okazj wyjeżdżam w podróże dalekie lub bliskie i robię tam masę zdjęć.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!