Wprowadzenie trybu offline to nowy priorytet twórców Nightingale
We wpisie opublikowanym na Steam deweloperzy informują, że w ostatnich dniach byli świadkami licznych dyskusji na temat faktu, że Nightingale wymaga stałego połączenia z siecią. Inflexion Games przyznało również, że rozumie, że dla niektórych graczy taki stan rzeczy może być z „wielu powodów frustrujący”. Następnie twórcy wyjaśnili, dlaczego podjęli taką, a nie inną decyzję.
W przypadku Nightingale wizją deweloperów z Inflexion Games było stworzenie „świata większego niż pojedyncza Kraina (Realm) czy serwer”. Właśnie dlatego twórcy skupili się na rozwoju mechanik związanych z trybem kooperacji, zwłaszcza że pod względem technicznym zespół uważał to za dużo większe wyzwanie. Teraz studio przyznaje się jednak do błędu.
Patrząc wstecz na tę decyzję, błędnie oceniliśmy, czego niektórzy z Was szukali w swoim doświadczeniu. Obecnie ustalamy priorytety i rozwijamy tryb offline, który planujemy udostępnić tak szybko, jak to możliwe – informuje Inflexion Games.
GramTV przedstawia:
Jednocześnie Inflexion Games zapewnia, że prace nad trybem offline nie wpłyną na rozwój innych aktualizacji. Deweloperzy będą pracować jednocześnie nad różnego rodzaju poprawkami oraz nową zawartością. W nadchodzących dniach ma pojawić się więcej informacji na ten temat.
Na koniec przypomnijmy, że Nightingale dostępne jest wyłącznie na komputerach osobistych. Gra ma znajdować się we wczesnym dostępie przez około 9-12 miesięcy, ale deweloperzy podkreślają, że nie zamierzają sztywno trzymać się wspomnianych terminów. Studio Inflexion Games zaznacza bowiem, że pełna wersja zadebiutuje na rynku, gdy „będzie gotowa”.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!