Lockwood i spółka zadebiutowało na Netflixie pod koniec stycznia bez żadnej wielkiej kampanii promocyjnej. Pomimo tego serial mógł liczyć na przychylność widzów, którzy zdecydowali się obejrzeć odcinki. Produkcja doczekała się wysokich ocen, również od krytyków, stając się jednym z lepiej ocenionych seriali platformy z ostatnich miesięcy. Mimo to Lockwood i spółka zanotował bardzo słabą oglądalność w premierowy weekend. Fani produkcji zaczęli się obawiać, czy przez kiepskie wyniki oglądalności serial nie zostanie szybko skasowany.
Lockwood i spółka notuje wzrost oglądalności
Niewielką nadzieją jest spory wzrost popularności produkcji w pierwszym pełnym weekendzie od premiery. W okresie od 30 stycznia do 5 lutego Lockwood i spółka oglądano przez 39,4 mln godzin, co daje wzrost o niecałe 37%. Serialowi udało się nawet pokonać inne wielkie hity Netflixa, w tym drugi sezon Ginny & Georgia oraz Wednesday, tym samym zajmując pierwsze miejsce na liście najpopularniejszych anglojęzycznych seriali na platformie.