Po udostępnieniu Unreal Engine 5 gracze zaczęli tworzyć swoje własne wizje kultowych gier na najnowszej generacji silnika od Epic Games. Kolejną zaproponował Leo Torres, który wcześniej zaprezentował Omegę z Mass Effecta w odświeżonej wersji, tym razem prezentując Białą Grań z The Elder Scrolls V: Skyrim.
Biała Grań na Unreal Engine 5 – niezwykła praca fana Skyrima
Twórca wykorzystał najważniejsze technologie oferowane przez Unreal Engine 5, w tym Nanite i Lumen. Słynne miasto z gry zostało znacząco rozszerzone względem oryginalnej Białej Grani. Aby zachować wierność, twórca bazował na artykułach opisujących rozwój średniowiecznych miast, a także wypowiedziach deweloperów. Tym samym Whiterun wygląda niezwykle realistycznie i gdyby Bethesda planowała odświeżyć swój tytuł, tworząc nową wersję na silniku UE5, mogą zainspirować się poniższym filmem.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!