W połowie stycznia informowano o potężnej fali zwolnień w Microsofcie, która dotknęła również dział poświęcony elektronicznej rozrywce, w tym takie studia Bethesda, 343 Industries oraz The Coalition. Okazuje się jednak, że to nie koniec. Decyzję o redukcji etatów podjęła bowiem również firma Take-Two Interactive, która w swoim portfolio posiada m.in. takie marki jak Grand Theft Auto czy też Borderlands.
Take-Two zwalnia pracowników, mimo że firma zaliczyła „gwałtowny wzrost w ostatnich latach”
W pierwszej kolejności o zwolnieniach w Take-Two Interactive informował za pośrednictwem portalu Twitter Jason Schreier. Według źródeł znanego dziennikarza redukcja etatów miała dotknąć Private Division – zespołu zajmującego się wydawaniem produkcji niezależnych, w tym m.in. takich tytułów jak OlliOlli World, Ancestors: The Humankind Odyssey czy też Kerbal Space Program – oraz innych działach.
Alan Lewis – rzecznik prasowy – miał natomiast poinformować, że zwolnienia pozwolą „lepiej dostosować firmę do długoterminowych priorytetów”. Przedstawiciel Take-Two Interactive miał także zapewnić, że redukcja etatów będzie miała „minimalny” wpływ na studia deweloperskie.
Take-Two Interactive potwierdziło już doniesienia o zwolnieniach w firmie w oświadczeniu przesłanym redakcji PC Gamer. Wydawca nie ujawnił jednak żadnych szczegółów związanych z redukcją etatów. Firma poinformowała jedynie, że zmiany zajdą „głównie w kierownictwie operacyjnym i wydawnictwach” amerykańskich zespołów.
Wydawca zdecydował się na redukcję etatów, mimo „gwałtownego wzrostu w ostatnich latach”. Take-Two Interactive postanowiło jednak podjąć „niezbędne kroki”, które – jak stwierdzono – pozwolą „przygotować firmę na kolejny dłuższy okres sukcesów”.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!