Naughty Dog kontynuuje walkę z błędami i problemami technicznymi, jakich w grze The Last of Us: Part I w wersji na komputery osobiste nie brakuje. Donosiliśmy o słabej optymalizacji i licznych technicznych niedogodnościach, a także o tym, że gra jest w zasadzie niegrywalna na Steam Decku. Wczoraj deweloperzy udostępnili pierwszą aktualizację – i dzisiaj kolejną.
Naughty Dog kontynuuje łatanie The Last of Us: Part I na PC, a gracze dalej narzekają
Jak czytamy na oficjalnej stronie internetowej studia, deweloperzy zajęli się kolejnymi problemami technicznymi. Patch ma poprawić wydajność podczas rozgrywki i przerywników filmowych. Naprawił też błąd przy pierwszym uruchomieniu gry. W notce czytamy, że:
- Zmniejszono rozmiar pamięci podręcznej PSO, aby zmniejszyć wymagania dotyczące pamięci i zminimalizować awarie typu Out of Memory.
- Dodano dodatkową diagnostykę do śledzenia przez deweloperów.
- Zwiększono ilość pamięci przeznaczonej na strumieniowanie animacji, aby poprawić wydajność podczas rozgrywki i przerywników filmowych.
- Naprawiono błąd przy pierwszym uruchomieniu gry.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!