Pod koniec ubiegłego roku Jonathan Rogers, czyli reżyser Path of Exile 2, zdradził ile czasu zajmie graczom ukończenie kampanii. Teraz twórca powraca z nowymi informacjami dotyczącymi gry w rozmowie ze streamerem Maxem “Wudijo” Radza. Jak ujawnia Rogers, studio Grinding Gear Games jest świadome tego, jaki element jest najbardziej istotny w RPG akcji.
Jonathan Rogers zdradza, jaki element jest obowiązkowy w RPG akcji
W czerwcu tego roku w ręce graczy trafi otwarta beta Path of Exile 2. Twórcy muszą jednak liczyć się ze sporą konkurencją – na rynku mamy już Diablo 4 (choć jego sytuacja prezentuje się nieciekawie), a niebawem wczesny dostęp opuści Last Epoch. Jonathan Rogers w ostatnim wywiadzie wyjawił natomiast, jaki element jest według niego kluczowym dla RPG akcji.
Jak podaje reżyser gry, wchodząc w okres wczesnego dostępu Path of Exile 2 nie zaoferuje tak bogatej zawartości, jak poprzednia odsłona. Inaczej sytuacja ma wyglądać jednak po premierze pełnej wersji, gdzie na graczy czekać ma masa treści. Według przedstawiciela Grinding Gear Games rozbudowany endgame jest „po prostu obowiązkowy”.
Z pewnością pojawi się bardzo duża ilość treści w endgame – zdecydowanie rozumiemy, że nie można stworzyć RPG akcji bez ogromnej ilości zawartości końcowej. To po prostu obowiązkowe. Jesteśmy tego bardzo, bardzo świadomi. Muszą się pojawić nie tylko wielkie, endgame’owe potyczki, ale także wiele różnych rzeczy pomiędzy. Różne rodzaje równoległych aktywności. Nie uważałbym gry za kompletną, jeśli na premierę pełnej wersji nie będzie wielu takich rzeczy. – zapewnia Jonathan Rogers.
Na koniec przypominamy, że Path of Exile 2 rozpoczne okres wczesnego dostępu 7 czerwca 2024 roku. Produkcja powstaje z myślą o PC oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S.