Nowe informacje od deweloperów odpowiedzialnych za Dune: Awakening.
Jakiś czas temu poznaliśmy wymagania sprzętowe Dune: Awakening. Dowiedzieliśmy się również, że gra zadebiutuje bez wczesnego dostępu. Teraz twórcy ujawnili natomiast, że tytuł prezentuje odmienne podejście do kwestii trwałości baz graczy w porównaniu do innej znanej produkcji deweloperów, Conan Exiles.
Dune: Awakening
Dune: Awakening z nowym systemem baz
W trakcie niedawnej transmisji na żywo, twórcy Dune: Awakening odpowiadali na pytania społeczności, a jedno z nich dotyczyło konsekwencji długiej nieobecności gracza w grze. Pytanie nawiązywało do mechaniki rozkładu baz znanej z Conan Exiles, gdzie nieodwiedzane przez dłuższy czas elementy konstrukcji ulegają zniszczeniu. Jak wyjaśnił lead producer Ole Andreas, system w Dune: Awakening funkcjonuje inaczej.
Dopóki baza posiada energię i aktywne tarcze, będąc zasilana, jest nietykalna i nie może zostać zniszczona. Co się zatem stanie, gdy gracz na pewien czas opuści wirtualny świat Arrakis? Bazy w Dune: Awakening mogą być zasilone nawet na kilka tygodni, jak wspomniał Andreas, a world director Jeff Gagné doprecyzował ten okres, mówiąc o około 21 dniach. „Obecnie w becie możesz zasilić swoją bazę na kilka tygodni i wrócić do niej później”, przekazali twórcy.
GramTV przedstawia:
Kolejną istotną różnicą jest źródło zagrożenia dla nieaktywnych baz. W Conan Exiles największym niebezpieczeństwem są inni gracze. Tymczasem w Dune: Awakening, gdy zasilanie bazy ustanie, a tarcze przestaną działać, stanie się ona podatna na niszczycielskie działanie piaskowych burz.
Na zakończenie przypomnijmy, że Dune: Awakening powstaje z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Premiera gry 20 maja 2025 roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!