Twórcy Redfall mieli nadzieję na zmiany w Redfall. Liczyli, że przejęcie przez Microsoft odmieni grę.
Rozwój Redfall był obarczony wieloma problemami - od braku personelu po niejasny kierunek kreatywny. Doszło do tego, że niektórzy pracownicy podobno mieli nadzieję, że umowa Microsoftu dotycząca zakupu ZeniMax Media albo całkowicie zabije projekt, albo przekształci go w grę dla jednego gracza, która bardziej przypomina produkcje, z których znane jest studio.
Teraz już wiemy, że tak się nie stało. Microsoft postanowił podejść do tej premiery bezobsługowo, a jedyną rzeczą, jaką zrobił, było skasowanie wersji na PlayStation 5. Wygląda na to, że problemy były obecne na długo przed wejściem do gry Microsoftu. Bloomberg donosi, że Redfall powstało w czasie, gdy ZeniMax zachęcał studia do pracy w modelu „gry jako usługa”. Ponieważ Prey nie spełniło oczekiwań jako priorytet roczny, szefowie Arkane najwyraźniej chcieli spróbować czegoś o szerszym zasięgu.
Twórcy Redfall mieli nadzieję na zmiany w Redfall. Liczyli, że przejęcie przez Microsoft odmieni grę
Oprócz poczucia niepewności i zmieniających się celów, Arkane musiało też zmierzyć się z poważnymi niedoborami kadrowymi w zespole. Jak wskazuje Bloomberg, tylko około 30% programistów, którzy pracowali nad Prey, było nadal w Arkane, gdy zakończyły się prace nad Redfall. Jakość pracy odbiła się na końcowym produkcie. Recenzenci na całym świecie podkreślają, że Redfall wygląda na nieprzemyślaną, niedokończoną i mocno rozczarowującą produkcję.
GramTV przedstawia:
Xbox zobowiązał się do ulepszenia gry pomimo trudnej premiery, a więc pozostaje nam tylko czekac i obserwować rozwój wydarzeń.
Gry, filmy, seriale, komiksy, technologie i różne retro
graty. Lubię także sprawdzać co słychać w kosmosie. Kiedy przytrafia się okazj wyjeżdżam w podróże dalekie lub bliskie i robię tam masę zdjęć.