The Molasses Flood poszukuje specjalistów, którzy dołączyliby do zespołu zajmującego się grą – my natomiast dzięki temu poznaliśmy nowe szczegóły.
Na początku października ubiegłego roku przedstawiciele spółki CD Projekt wspólnie ze studiem CD Projekt RED ujawnili trzy nowe gry z uniwersum Wiedźmina. Jedną z nich był Project Sirius, czyli pierwsza gra z serii od studia The Molasses Flood, które zostało przejęte przez grupę CD Projekt. Wówczas dowiedzieliśmy się jedynie, że produkcja ma zaoferować rozgrywkę wieloosobową oraz kampanię z zadaniami dla pojedynczego gracza. Od tamtego czasu nie ujawniono jednak żadnych nowych informacji na temat projektu – aż do niedawna. Jak bowiem podaje serwis Wccftech, użytkownik forum Reddit o pseudonimie Awkward96 zauważył, że deweloperzy zaktualizowali swoją listę ofert pracy, w których znalazł sporo interesujących informacji.
Kolejne szczegóły na temat tajemniczego Project Sirius w uniwersum Wiedźmina
Podczas gdy CD Projekt RED poszukuje starszego projektanta świata, The Molasses Flood szuka starszego projektanta walki oraz reżysera fabularnego, którzy będą pracować nad dynamicznym systemem pojedynków i narracją; ta najprawdopodobniej oznacza rozbudowaną i nieliniową historię z różnymi rozgałęzieniami. Oprócz tego w ofercie pracy dla starszego projektanta trybu multiplayer znajdziemy wzmiankę o systemie klas, aktywnościach społecznych, a także o trybie kooperacji i elementach PvE.
GramTV przedstawia:
Do tego wszystkiego dochodzi także oferta dla projektanta technicznego, sugerująca, iż Project Sirius będzie zawierać elementy generowane proceduralnie. Jeżeli jednak wierzyć najnowszym doniesieniom, gra wciąż jest na bardzo wczesnym etapie rozwoju i potrzebuje naprawdę sporo czasu. Jeszcze w październiku zeszłego roku przy okazji ogłoszenia miała wciąż znajdować się w fazie preprodukcyjnej.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Z tym "większość" to bym nie szalał.Mam wrażenie, że większość poległa na tym temacie i nie wyszli na swoje. Z tego, co widzę, to 90% gier tego typu pada nie zarabiając na siebie, 9% wychodzi jakoś na swoje, a ten 1% to właśnie dojne krowy, które przynoszą naprawdę gruba kasę.A trzeba pamiętać, że dobra gra multi kosztuje więcej (mówię o produkcji + utrzymanie), niż single, więc i ryzyko większe.
Xeoo napisał:
Ja bym uważał z życzeniami. Jakoś większość firm która stworzyła taką dojną krowę traci zainteresowanie grami stricte single. Patrz Epic i fortnite właśnie, blizzard i WOW (ile lat nie wydali po nim czegoś singlowego) czy Rockstar i GTA online.
Kawalerzysta napisał:
Zawsze się dziwiłem, że Redzi nie stworzyli czegoś na miarę wiedźmińskiego Fortnite'a. Kupa kasy, która fundowałaby gry single player.
Chodzilo mi o tych którzy odniesli sukces.
MatKus01
Gramowicz
31/01/2023 08:19
Xeoo napisał:
Ja bym uważał z życzeniami. Jakoś większość firm która stworzyła taką dojną krowę traci zainteresowanie grami stricte single. Patrz Epic i fortnite właśnie, blizzard i WOW (ile lat nie wydali po nim czegoś singlowego) czy Rockstar i GTA online.
Kawalerzysta napisał:
Zawsze się dziwiłem, że Redzi nie stworzyli czegoś na miarę wiedźmińskiego Fortnite'a. Kupa kasy, która fundowałaby gry single player.
Z tym "większość" to bym nie szalał.Mam wrażenie, że większość poległa na tym temacie i nie wyszli na swoje. Z tego, co widzę, to 90% gier tego typu pada nie zarabiając na siebie, 9% wychodzi jakoś na swoje, a ten 1% to właśnie dojne krowy, które przynoszą naprawdę gruba kasę.A trzeba pamiętać, że dobra gra multi kosztuje więcej (mówię o produkcji + utrzymanie), niż single, więc i ryzyko większe.
Xeoo
Gramowicz
31/01/2023 07:26
Kawalerzysta napisał:
Zawsze się dziwiłem, że Redzi nie stworzyli czegoś na miarę wiedźmińskiego Fortnite'a. Kupa kasy, która fundowałaby gry single player.
Ja bym uważał z życzeniami. Jakoś większość firm która stworzyła taką dojną krowę traci zainteresowanie grami stricte single. Patrz Epic i fortnite właśnie, blizzard i WOW (ile lat nie wydali po nim czegoś singlowego) czy Rockstar i GTA online.