Nominacja piąta: Medieval II: Total War Królestwa

gram.pl
2008/01/11 19:20
0
0

Ostatni z nominowanych to również rozszerzenie gry wydanej w 2006 roku. Tyle że już niesamodzielne, a więc bez MTW II nie pogramy. Jest to raczej strategia "globalna", mająca cechy turówki i RTS-a, jednak niebędąca ani jednym, ani drugim. Średniowieczna Europa, podzielona między 21 państw, czeka na władcę, który zjednoczy ziemie pod jednym sztandarem. Duży wpływ na grę ma religia i papiestwo. Najmocniejszy punkt gry to epickie, w pełni trójwymiarowe bitwy rozgrywane w czasie rzeczywistym. Samo rozszerzenie oferuje cztery kampanie: krucjaty, walki Krzyżaków z Polską i Litwą, powstanie Szkotów oraz zajmowanie Nowego Świata przez Europejczyków. Nowe jednostki, nowe miasta, prowincje, możliwość zagrania w kilku graczy na jednym komputerze. Seria Total War ma się naprawdę dobrze.

Nominacja piąta: Medieval II: Total War Królestwa

Ostatni z nominowanych to również rozszerzenie gry wydanej w 2006 roku. Tyle że już niesamodzielne, a więc bez MTW II nie pogramy. Jest to raczej strategia "globalna", mająca cechy turówki i RTS-a, jednak niebędąca ani jednym, ani drugim. Średniowieczna Europa, podzielona między 21 państw, czeka na władcę, który zjednoczy ziemie pod jednym sztandarem. Duży wpływ na grę ma religia i papiestwo. Najmocniejszy punkt gry to epickie, w pełni trójwymiarowe bitwy rozgrywane w czasie rzeczywistym. Samo rozszerzenie oferuje cztery kampanie: krucjaty, walki Krzyżaków z Polską i Litwą, powstanie Szkotów oraz zajmowanie Nowego Świata przez Europejczyków. Nowe jednostki, nowe miasta, prowincje, możliwość zagrania w kilku graczy na jednym komputerze. Seria Total War ma się naprawdę dobrze.

Przeczytaj megarecenzję gry Medieval II: Total War Królestwa Strona oficjalna gry: tutaj

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!