Na początku XXI wieku raczej niewiele osób wróżyło świetlaną przyszłość tytułowi zrobionemu przez Piranha Bytes. Jak zwykle jednak rzeczywistość zweryfikowała opinie „specjalistów”. Nowatorskie podejście do tematu, wysokiej klasy (jak na owe czasy) grafika, olbrzymi świat i rozbudowana fabuła zwyczajnie zassały graczy. Gothic na dobre i na złe wdarł się do świata gier. Już po roku ukazała się druga odsłona tytułu oraz, jakiś czas później, dodatek do niej. W rezultacie „dwójkę” przyjęto z olbrzymim entuzjazmem. Następnie aż do 2006 roku czekaliśmy na trzecią odsłonę gry. Ta, choć długo oczekiwana, nie spotkała się z aż tak entuzjastycznym przyjęciem fanów jak wcześniejsze części. Tu też mniej więcej kończy się przygoda Piranha Bytes z serią Gothic. Różnica zdań miedzy autorami a JoWooD – wydawcą serii – doprowadziła do rozstania się tych dwóch instytucji.
Dla wielu zmiana zespołu tworzącego serię była jednoznaczna z uśmierceniem tytułu. Dla tych, którzy nie postawili krzyżyka nad produktem Spellboundu, przygotowaliśmy Tydzień z grą Arcania: Gothic 4. A oto jakie tematy wchodzą w jego skład:- Dzień Pierwszy: Kroniki Arcanii
- Dzień Drugi: Historia Studia Spellbound
- Dzień Trzeci: Starzy i nowi znajomi
- Dzień Czwarty: Magia
- Dzień Piąty: Geografia i Bestiariusz
- Dzień Szósty: Sprzęt i rzemiosło
- Dzień Siódmy: O kosmologii
Na koniec zaś zachęcamy do przeczytania naszej recenzji Arcania: Gothic 4
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!