Wszyscy wiedzą, że World of Warcraft od dłuższego czasu zasiada na tronie najpopularniejszej gry MMO i nie ma zamiaru łatwo ustąpić. Ale jak w porównaniu z nią prezentują się inne tytuły? Serwis VideoGamesBlogger postanowił sprawdzić, w jakich dziesięciu online'owych światach przebywa dziś najwięcej ludzi. Wyniki są dość zaskakujące.
- World of Warcraft (2004) – 8,5 miliona subskrybentów
- Habbo Hotel (2000) – 7,5 miliona aktywnych użytkowników
- RuneScape (2001) - 5 milionów aktywnych użytkowników
- Club Penguin (2006) - 4 miliony aktywnych użytkowników
- Webkinz (2005) – 3,8 miliona aktywnych użytkowników
- Gaia Online (2003) - 2 miliony aktywnych użytkowników
- Guild Wars (2005) - 2 miliony aktywnych użytkowników
- Yohoho! Puzzle Pirates (2003) – 1,5 miliona aktywnych użytkowników
- Lineage I/II (1998) - milion subskrybentów
- Second Life (2003) – pół miliona aktywnych użytkowników