Bridgestone tym razem przedstawił papier elektroniczny formatu A3, który może wyświetlić obraz w 4096 kolorach przy rozdzielczości 80 dpi. Wykorzystuje do tego technologię Quick-Response Liquid Powder Display (QR - LPD), którą firma rozwijała przez ostatnie lata. Polega ona na odpychaniu od siebie naładowanych cząstek "płynnego pudru", co pozwala na osiągnięcie czasu reakcji wyświetlacza jedynie 0,2 ms!
Obok premiery e-papieru o formacie A3 odbyła się prezentacja jego małego brata. Papierowy ekranik o przekątnej 8 cali ma charakteryzować się identycznymi parametrami wyświetlania, jednak jego zaletą będzie niewiarygodnie mała grubość, która wyniesie zaledwie 0,29 milimetra.Reklamodawców, bo to oni będą głównym rynkiem zbytu dla tych produktów, najbardziej powinien ucieszyć fakt, że e-papier pojawi się w sprzedaży już w przyszłym roku, zaś nas, konsumentów to, że będziemy mogli sobie taką reklamę zgnieść, podrzeć i wyrzucić do kubła tak samo, jak każdą inną papierową ulotkę.