Zapowiedziany niedawno nowy projekt MMO, Star Wars: The Old Republic, wywołał wokół siebie sporo szumu medialnego. Twórcy reklamują swój produkt jako grę niezwykle rozbudowaną, jako tytuł mający posłużyć za wiele kontynuacji RPG-a Knights of the Old Republic w jednym. Takie podejście do sprawy musi być wielkim wyzwaniem, z czego ekipa developerska doskonale zdaje sobie sprawę.
W jednym z ostatnich wywiadów Tom Nichols z LucasArtsu powiedział: "Jestem nastawiony optymistycznie. To dla nas wielka szansa, tak jak zresztą dla Electronic Arts i BioWare'u. Czasem jednak myśl o tym wszystkim może przytłoczyć". BioWare postawił przed sobą olbrzymie wyzwanie i doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, jak wiele pracy czeka członków ekipy."Mimo to z niecierpliwością oczekujemy podjęcia tego wyzwania" - odparował Nichols. Przypomnijmy, że twórcy SW: TOR chcą, by ich produkt trafił w ręce większej liczby użytkowników, niż stało się to w przypadku dzieła Blizzarda, World of Warcraft.