Nichols: TOR to dla nas wielka szansa

Patryk Purczyński
2008/11/17 16:05

Tom Nichols z LucasArtsu określił The Old Republic jako wielką szansę - zarówno dla swojej firmy, jak i EA oraz BioWare'u. Zadanie jest jednak trudne, a niekiedy nawet przytłaczające.

Zapowiedziany niedawno nowy projekt MMO, Star Wars: The Old Republic, wywołał wokół siebie sporo szumu medialnego. Twórcy reklamują swój produkt jako grę niezwykle rozbudowaną, jako tytuł mający posłużyć za wiele kontynuacji RPG-a Knights of the Old Republic w jednym. Takie podejście do sprawy musi być wielkim wyzwaniem, z czego ekipa developerska doskonale zdaje sobie sprawę. Nichols: TOR to dla nas wielka szansa

W jednym z ostatnich wywiadów Tom Nichols z LucasArtsu powiedział: "Jestem nastawiony optymistycznie. To dla nas wielka szansa, tak jak zresztą dla Electronic Arts i BioWare'u. Czasem jednak myśl o tym wszystkim może przytłoczyć". BioWare postawił przed sobą olbrzymie wyzwanie i doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, jak wiele pracy czeka członków ekipy.

"Mimo to z niecierpliwością oczekujemy podjęcia tego wyzwania" - odparował Nichols. Przypomnijmy, że twórcy SW: TOR chcą, by ich produkt trafił w ręce większej liczby użytkowników, niż stało się to w przypadku dzieła Blizzarda, World of Warcraft.

GramTV przedstawia:

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
17/11/2008 22:43

Albo to będzie coś wielkiego, albo przeciętnego.Czekam z niecierpliwością.Co do rewelacji na temat pobicia wowa- no cóż. Chcą łyknąć 12 milionów ? Panowie- do tego dochodzi się latami... Lubie ambitnych ludzi, ale tak samo lubię realistów z solidnymi podstawami. A tych na razie brak.

Usunięty
Usunięty
17/11/2008 20:41
Dnia 17.11.2008 o 20:10, jac22 napisał:

Od jakiegos czasu Wow traci graczy i nawet najnowszy dodatek nia naklonil ich do powwrotu.Dodatek ktory nie wnosi praktycznie nic i widac juz schylek tej gry. Od tej chwili Blizardowi pozostanie chwalic sie tylko 10 milionami zalozonych kont z czego wiekszosc nie jest juz aktywna.

Poza tym może chwalić się jeszcze sześcioma innymi doskonałymi tytułami które stały się legendami w śród gier.:P A co do tego że dodatek nic nowego nie wnosi to zgadzam się z tym że:1.W świecie MMO żądzą trochę inne prawa bo dodatki mają za zadanie dodać nową krainę,przygodę,questy i ew.klasę,żadnych innowacji.2.WotLk i tak(patrz pkt.1) wnosi coś nowego do gatunku(nie znam się ale raczej o maszynach oblężniczych w MMO nie słyszałem).3.Może i widać początki upadku WoW''a ale upadek ten będzie długi jak przechodzenie z okresu paleolitu do neolitu.Poza tym po tym upadku WoW''owi zostanie i powinno zostać kilka milionów kont.P.S:Jako że MMO rzuciłem już dawno temu i raczej nie interesują mnie zanadto wzmianki o grach z tego gatunku proszę wybaczyć moje noobstwo w temacie.

Usunięty
Usunięty
17/11/2008 20:10

Od jakiegos czasu Wow traci graczy i nawet najnowszy dodatek nia naklonil ich do powwrotu.Dodatek ktory nie wnosi praktycznie nic i widac juz schylek tej gry. Od tej chwili Blizardowi pozostanie chwalic sie tylko 10 milionami zalozonych kont z czego wiekszosc nie jest juz aktywna.




Trwa Wczytywanie