Resident Evil 5 jednak bez "gearsowatego" sterowania...

Grzegorz Bonter
2009/02/03 08:25

Capcom postanowił skomentować ostatnie doniesienia o wprowadzeniu nowego modelu sterowania w Resident Evil 5. Treść komentarza: "bzdura".

Przepraszamy, jeżeli komuś wczoraj narobiliśmy smaku newsem o możliwości jednoczesnego strzelania i chodzenia w Resident Evil 5. Okazuje się bowiem, że wypowiedź marketingowca Capcomu była... pomyłką. Na oficjalnym blogu studia "Kramez" napisał: Resident Evil 5 jednak bez

"Aby skorygować tę wpadkę: NOWE OPCJE STEROWANIA W RESIDENT EVIL 5 NIE POZWALAJĄ NA JEDNOCZESNE CHODZENIE I STRZELANIE. Mimo, iż RE5 jest przepełniony akcją, podstawową mechaniką gier z tej serii jest strzelanie w miejscu. To rozwiązanie będzie znajome dla ponad 36 milionów ludzi, którzy grali w poprzednie części Resident Evil. Ci, którzy mają z nią styczność po raz pierwszy, będą musieli poświęcić trochę czasu na psychiczne dostosowanie się".

Z tych dobrych nowin: "piersiolokator" nadal zostaje.

GramTV przedstawia:

Komentarze
24
Usunięty
Usunięty
16/09/2009 18:17

Na PC też będzie takie sterowanie :/ ale ja w głębi duszy wierzę że ludzie zajmujący się modami do gier postarają się i wydadzą łatkę dodającą opcję strzelania i biegu/chodzenia w tym samym czasie. Ot takie marzenie :)

Usunięty
Usunięty
02/03/2009 15:58

Bardzo dobrze, że te doniesienia o nowym sterowaniu okazały się nie prawdziwe. Gears of War i Resident Evil to dwie zupełnie różne gry i zdecydowanie lepiej będzie jeżeli tak właśnie pozostanie.

Usunięty
Usunięty
27/02/2009 21:42

Szkoda ze tak nie mozna zaczyna mnie to troche denerwowac w demku ktore jest zajefajne mimo tego !




Trwa Wczytywanie