Ubisoft uzyskał przychody przekraczające sumę 500 milionów euro w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Do tak dobrego wyniku znacznie przyczyniła się produkcja Shaun White Snowboarding, która na całym świecie sprzdała się w liczbie 2,3 miliona egzemplarzy. Dodatkowo była drugą najpopularniejszą grą sportową w Stanach Zjednoczonych.
Tak dobre wyniki skłoniły włodarzy francuskiego giganta do mocniejszego związania sięz grami sportowymi. Sektor ten stał się jednym z głównych celów Yvesa Guillemota, dyrektora wykonawczego Ubisoftu. Zadeklarował on chęć podjęcia walki z takimi potentatami, jak EA czy Take-Two. "Gry sportowe należą do gatunku, w którym niezwykle ciężko się przebić. Tym bardziej jestem niezwykle zadowolony z wyników" - powiedział Guillemot.Zaznaczył on także, że Shaun White Snowboarding był na dobrą sprawę pierwszym kontaktem Ubisoftu z sektorem gier sportowych. "Z całą pewnością jest to strefa, w której mocniej się uaktywnimy" - zapewnił Guillemot. Na razie nie podjęto w tej kwestii żadnych wiążących ruchów, jednak francuska firma być może już wkrótce weźmie pod swoje skrzydła studio wyspecjalizowane w produkcji gier sportowych.