Heavy Rain rządzi. Zachwycają się nim recenzenci, zachwycają się gracze, zachwyca się też Peter Molyneux. Według niego w produkcje Quantic Dream po prostu trzeba zagrać, bo tak w przyszłości będą wyglądały gry.
Heavy Rain rządzi. Zachwycają się nim recenzenci, zachwycają się gracze, zachwyca się też Peter Molyneux. Według niego w produkcje Quantic Dream po prostu trzeba zagrać, bo tak w przyszłości będą wyglądały gry.
Heavy Rain polecam każdemu, kto chce zobaczyć, jak wkrótce będą wyglądały gry. - powiedział serwisowi Joystiq Molyneux - Jednak ja nie mogłem grać w niego dłużej niż 90 minut, ponieważ przedstawiony świat jest strasznie mroczny. Czułem się emocjonalnie pobity.
Czemu jeszcze warto w Heavy Rain zagrać? Peter Molyneux wyjaśnia dalej: Jestem w stu procentach przekonany, że takie gry jak Heavy Rain, z filmowym przedstawieniem świata, z motion capture, to kierunek nowej formy rozrywki, gdzie ważne są decyzje i ich konsekwencje
Molyneux pochwalił także twórców z Quantic Dream za sterowanie użyte w Heavy Rain. Przed zagraniem Peter uważał, że Quick Time Events to martwa technika, ale po sprawdzeniu go w akcji był zachwycony. Dzięki QTE cały czas trzeba być skupionym, bo nigdy nie wiadomo, jaki przycisk przyjdzie nam wcisnąć. Wam też to przypadło do gustu?