Dzisiaj uruchomiliśmy nasz nowy nabytek - versus.gram.pl. Wiecie już zatem, że można grać u nas w The Witcher Versus. Jednak z pewnością nie wszyscy wiedzą, że twórcy tej gry wprowadzili ostatnio naprawdę sporo nowości. Przyjrzyjmy się im.
Chyba największą atrakcją marcowego uaktualnienia The Witcher Versus są oblężenia fortec. Gildie mogą teraz rzucać sobie wyzwania i próbować zdobyć siedzibę przeciwnika. Aby jednak nie sprowadzić całej zabawy do jedynie serii pojedynków, studio one2tribe podzieliło cały proces oblężenia na etapy: rozbijanie bramy, walka wewnątrz, podpalanie twierdzy oraz wreszcie kruszenie murów. Całość została przy tym zaprojektowana z szacunkiem dla czasu gracza - walka o warownię nie może trwać dłużej niż 90 minut.
Fortece, o jakie przyjdzie nam toczyć bój, to krasnoludzka kopalnia Helvus Hol w Górach Mahakamskich, druidzki krąg Ceann Treise, elfia świątynia Velen Nox, redańskie stadniny na równinie Marah Lethaid i Wrota Kaedwen w Górach Pustulskich.
Ponadto na graczy wolących PvE czeka aż 45 nowych questów do wykonania. Scenariusze te są dość wymagające, bowiem ich wypełnienie wiąże się z odbyciem podróży do nowy krain: pól na północ od Wyzimy, bagien między Wyzimą a lasem Brokilon, Redanii, drogi wzdłuż Pontaru w południowym Kaedwen oraz samego środka Mahakamu.
Zawartość dodatkowa dla osób gotowych na wydanie paru mandragor również została wzbogacona. Jako, że do gry wprowadzono oblężenia, to dzięki ulepszeniom można przyspieszyć niszczenie murów, usprawnić leczenie towarzyszy lub skuteczniej walczyć z maszynami oblężniczymi.
Twórcy postarali się również o rozwinięcie aspektu społecznościowego gry - w końcu to MMO. Sporym ułatwieniem będzie zatem system przyjaciół (zapraszanie do znajomości itp.) oraz tutoriale dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę w The Witcher Versus.
Zachęceni? W takim razie zapraszamy na versus.gram.pl.